Rabu, 22 Februari 2012

KASI PANAS!! Kenapa sampai sekarang Anwar takdak teloq nak saman Eskay & Ummi??


Kalau benarlah, Eskay dan Ummi memfitnah mengenai kisah songsang Anwar yang menjadi perhatian umum. Namun sampai sekarang, Anwar belum 'mempunyai' telur untuk menyaman Ummi dan Eskay, sekaligus menafikan cara hidup songsangnya itu.

Anwarkan suka saman, namun dalam hal ni, kenapa Anwar tak saman saja?

Kita boleh fikir sendiri..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mane dia brani bro. Kalau dia saman gak, maknanya makin besar lah tembelang dia akan di dedahkan. Lebih baik dia diam buat tak tau je. P penyokong2 nya mcm tak paham2 juga. Sepatutnya penyokong2 dia desak Annuar saman Eskay , Ummi dan lain-lain. Baru lah ada keadilan.

Tanpa Nama berkata...

Anwar ni dah memang kaki Penipu. Esok dia mati pun kalau boleh Malaikat Mungkar dan Nangkir tanya dia pun dia nak tipu. Dalam isu Eskay & Ummi dia dah berjaya menipu penyokong dia dengan alasan bodoh kepada pengikut dia yang otak beku tu cukup la. Dalam Kes Liwat terbaru ni pun dah berapa ramai pengikut dia sedar akan pembohongan yang beliau lakukan. Kalau dia saman Eskay & Ummi bermakna nanti masa perbicaraan makin ramai pula pengikut bodoh dia akan sedar. Ini akan membahayakan kedudukan Anwar. Maka mustahil beliau akan mengambil risiko sedemikian.