Rabu, 8 Februari 2012

KASI PANAS!! Mai Tengok Ranking Blog Pro BN Bulan Februari!!


Alhamdullilah.. disebabkan sokongan padu pembaca dan rakan blogger lain, blog Kedah Ke KL sudah masuk Top Ten ranking Malaysia dikalangan pro BN.

Walaupun Blog Kedah Ke KL disabotaj oleh rakan-rakan blogger pro BN sendiri dengan membuang blog list (individu tertentu), namun Allah sentiasa menjaga dan membela orang yang ikhlas berjuang, dari orang yang berhati busuk dan dengki. Di ucapkan juga terima kasih kepada rakan blogger lain yang masih menyokong perjuangan Mc di alam maya.

Ini akan menguatkan lagi semangat Mc dan rakan-rakan dalam TMK dan UMB untuk berjuang.

Thumbs UP guys!!

Sumber rank Mc ambil kat SINI

McTheory:
Orang tak suka kita, nak buat macam mana?

6 ulasan:

Jawa Bernam berkata...

blog JawaBernam tak ada ke bro...
hahaha

Unknown berkata...

Tahniah!! Teruskan usaha!!

NURUL IZZAH TAK BERANI ANGKAT MUKA DEPAN PENDUDUK PPR!!Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Sudir berkata...

Teruskan Mc..

McTheory berkata...

Wak,

tak ada bro.. Insyallah usaha lagi nanti ada la..

Aku Peduli Apa @ APA berkata...

Assalam bro Mc.
Tahniah.Tk apa klu orang nak buang link kita..lagi dibuang lagi bagus sbb skrg pembaca cari kita terus dari carian google.

Yang minat blog kita tp tkde blog akan kerap Google blog kita sbb nk tau ada artikel baru atau tidak.Kerja buang link ini backfire pada mereka yang berniat nak jatuhkan ranking kita.

Mereka ingat mereka hebat dan pandai.Hebat dan pandai Allah swt mereka tk baca.Bila bloggers UMB naik ranking kita dituduh beli ranking,tp mereka tak tahu yang mereka yg menyumbang kenaikan itu dengan membuang pautan ke blog kita.Ha ha ha..

Dunia serba pelik..

McTheory berkata...

Terima kasih bro APA. Biar la depa nak buang bloglist. Sedangkan kita tak pernah cari pasal dengan depa. Perjuangan kita adalah sama, jalan kita juga sama. Cuma cara kita berbeza. Namun jika itu dipertikaikan, punah jentera utk berperang!