Rabu, 8 Februari 2012

TUDIAA LAA!! Lagi Pas Masuk UMNO di Padang Terap Kedah!!

Semalam berlangsungnya penyerahan borang keahlian baru UMNO di Padang Terap. Dalam keahlian baru UMNO itu ada diselitkan dengan geng Terap Care, salah satu badan bergerak dari Pas.

serah borang UMNO



sidang media

makk aii kain pelekat beb.. hehe..


Alhamdulillah..majlis penyerahan borang keahlian SMP dan borang keahlian UMNO berjalan dengan lancar di Kampung Bukit Nyamuk semalam. Seramai 50 org pemuda daripada Malau, Bkt Nyamuk, Kuala Janing dan Bukit Endin telah menyerahkan borang keahlian SMP. Ada diantara mereka adalah bekas ahli Terapcare (PAS). Seramai 20 org pemuda jugak telah menyerahkan borang keahlian UMNO kepada Ketua Pemuda UMNO Kedah/Padang Terap Hj Badrol Hisham. Lebih membanggakan lagi apabila 2 org anak kepada pengerusi PKR Bukit Nyamuk jugak turut menyertai UMNO.

Ironinya bulan lepas, 2 org ahli UMNO Bukit Nyamuk telah masuk PKR dan majlis dibuat dirumah pengerusi PKR Bukit Nyamuk namun takdir Allah, mlm semalam 2 org anak dia telah dibukakan pintu hatinya oleh Allah untuk bersama2 berjuang dengan kami di dalam UMNO..TAHNIAH..SELAMAT DATANG BUAT SAHABAT BARU UMNO PADANG TERAP..KAMI MENGALU-ALUKAN KEDATANGAN KALIAN.

Ada sapa-sapa nak masuk tender untuk bida projek membina muzium Pas Padang Terap dan Terapcare tak? Tak perlu lesen kontrak, cukup sekadar tunjukkan no keahlian pas saja. Ahli seumur hidup Pas diutamakan, borang tender boleh didapati di MTD Pas Pedu..atau hubungi yb Nasir Zakaria dan Miezan..



Majlis yang sangat santai, tanpa protokol, tenang dan yg penting skali..sangat INTIM..pakai kain pelekat lagi..janji matlamat tercapai..pemuda yg berbaju putih dn berambut ala-ala mat emo tu adalah anak kepada pengerusi pkr Bkt Nyamuk.

Mc ucapkan syabas kepada Troopers TMK  Padang Terap kerana membawa info yang berharga ini.



McTheory:
Pada sesiapa yang nak masuk UMNO tu boleh contact kami.. jangan malu-malu.

1 ulasan:

Unknown berkata...

Teruskan usaha!!

NURUL IZZAH TAK BERANI ANGKAT MUKA DEPAN PENDUDUK PPR!! Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/