Isnin, 13 Februari 2012

TUDIAA!! Pas Mengunakan Masjid Untuk Berpolitik!!

Sebelum ini Mc ada dedahkan berkenaan Masjid di Kuala Melaka disini. Baru tadi Mc sudah dapat pengesahan dari teman Mc di Langkawi bahawa artikel sebelum ini adalah benar dan telus. Bukannya spekulasi atau rekaan.

Silalah para pembaca lihat keratan-keratan, poster-poster dan risalah-risalah anti Kerajaan yang dilekatkan di dinding Masjid/Surau tersebut. Masjid/Surau bukanlah digunakan untuk berpolitik. Jangan buat alasan pula yakni pada zaman Rasullah pun berpolitik dibincang didalam masjid jugak. Kerana pada masa itu, Mc yakin tiada gunanya dibuat bilik mesyuarat sebab Rasullulah menitik beratkan tentang perpaduan dan mengimarahkan masjid terlebih dahulu.

Apa-apapun, ini adalah salah satu bukti yang artikel Mc bukanlah blogger yang pandai membuat spekuasi seperti blogger-blogger pro pembangkang!!...




P/S: Nampak sangat PAS melacurkan agamanya untuk kepentingan politik sempit. Sudahlah mereka jual kalimah Allah kepada DAP dengan harga yg cukup murah. Masjid pula dijadikan tempat untuk membuat dosa kering dengan mencerca...Inilah wajah PAS sebenarnya...


artikel sebenar dari Melayu Kedah Terakhir

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Inatkan PAS guna Tok Kong atau Sekolah Menengah, Tadika ke? Terkejut la jugak. Kalau Masjid, surau ke biasa la. Masjid bukan sj tempat bersembahyang, ia jg tempat meyalurkan maklumat. Asalkan jgn letak cerita lucah dah la. Satu perkara lg dilarang solat hajat lepas asar mcm Ibrahin Ali nak buat dulu tu. Sbb tu kalau nak bercakap bab2 agama kenalah mengaji bagi pandai dan tanya dulu mufti yg ada, jgn main serbu mcm isu surau sohiliah takaful di AStar tu dan jgn memandai2 sbb hanya kerana kita dilahirkan Islam je.