Ahad, 18 Mac 2012

EKSKLUSIF!! Bendera UMNO/BN di BAKAR Oleh PasRaeL!!

Jentera UMNO Merbok turun padang..
Laporan polis telah di buat..
Bendera keramat orang Melayu di BAKAR!!
Puak lahanat mana yang buat nih..
memang nak mampus puak ni..
puak yang buat ni memang babi sebenarnya!!

Rakan seperjuangan Mc telah melaporkan bahawa di Taman Malinja ada kes bakar bendera UMNO/BN. Baca artikel yang Mc ambil dari Media Kedah. Memang lahanat puak Pas ni..

Pakatan Haram dengan bersikap kurang ajar telah membakar 14 bendera BN dan 6 bendera UMNO, kesemua bendera di bakar selepas ceramah Mat Sabu yang di adakan di Padang Taman Malinja Semeling semalam.

Dari sumber saksi berkata bendera berkenaan di bakar dalam pukul 2 pagi, setelah selesai ceramah Mat Sabu, ini menunjukan Pakatan Haram telah melanggar sistem demokrasi di negara ini.

Kami diberi tahu, Pakatan Haram sudah mula goyah di kawasan berkenaan kerana di Taman berkenaan dahulunya merupakan kubu kuat Pakatan Haram namun kini UMNO bahagian Merbok sudah berjaya menembusinya.

Di sebabkan pengaruh UMNO kian kuat di kawasan itu, ini telah membuat sikap penyokong Pakatan Haram dikawasan itu tidak senang duduk. Ini menunjukan bahawa Pakatan Haram sudah kalah dari segi emosi.

Laporan Polis telah di lakukan oleh Timbalan Pengerusi Pemuda UMNO Bahagian Merbok pada pukul 11.52 pagi.di Balai Polis Merbok.

Bagi Mc, perbuatan membakar bendera ini adalah sesuatu perbuatan yang tak bertamadun. Orang yang buat ni sememangnya takdak otak dan tidak berfikiran rasional. Tambahan pula, puak yang buat ni baru lepas dengar ceramah Mat Sabu. Memang kepala pun ikut sama bangang jadi macam Mat Sabu la.

Jika perkara ini tidak dibendung, akan ada perbuatan balas membalas bakar bendera nanti. Pihak berkuasa kena pantau perkara ini, sebelum kejadian jadi lebih teruk. Kalau dah teruk tak guna nak cegah lagi.


McTheory:
Perangai lahanat Pas tu, memang celaka besar..sengaja cari pasal..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS BABIK PAS BABIK,NAK MAMPUIH DAH PAS NI..PATUT KENA SUMPAH JADI BABIK LAGIK BAGUIH!!

Tanpa Nama berkata...

rasanya ni penipuan dari umngok.depa bakar sendiri.lepas tu,sendiri report,sendiri maki!

Tanpa Nama berkata...

OK tak pa. Lepas ni kita bako bendera depa plak pas tu kata depa yg bako. depa yang report dan sendiri maki. Ok anon 9.24?

Tanpa Nama berkata...

bagaimana bodoh pemimpinnya begitu juga lah pengikutnya.,,,biarkan mereka begitu rakyatkan saksikan snediri kebodohan mereka,,
mereka ini tak sedar sebenyarnya kebodohan seperti ini lah rakyat pun naik muak dah dan mula menjauhakn diri dari parti pakatan yg berciri kan ekdtrimis ini,,,

Tanpa Nama berkata...

Beto pas ke yg bakar? Kenapa terbakar separuh aje tak hangus semua. Nampak sangat sengaja dibuat terbakar separuh supaya nampak bendera umno yg terbakar. Kemudian tuduh org....aku org bn tapi tak suka fitnah

Tanpa Nama berkata...

banyak bendera la bodoh, macam na nak bakar semua bagi hangus? bangang betui orang ni.