Ahad, 18 Mac 2012

TUDIAA!! Pas Kedah, Depan Damai, Belakang Beteraboq Habih!!

Mesyuarat Damai Pas Alor Setar!! 

Ni nak habaq kat hangpa semua ni. Dalam media dok habaq kata kes Pas Kedah yang dok berkelahi teruk-teruk tu dah settle dah. Tapi sebenarnya depa cuma tak bagi statemend kat media saja. Lani depa dok kaver habis. Belakang hancur lumat depa dok main tikam-tikam belakang. (bukan jenis tikaman Anwar)
Mengikut sahabat Mc dari kalangan orang Pas yang amat benci kat beruk-beruk yang dok buat kacau ni. Phahrolrazi and the geng sudah menghantar racun ke setiap kawasan dan markas untuk mencucuk ketua-ketua markas bagi memberi sokongan pada mereka untuk menumbangkan Ustaz Azizan sebagai MB Kedah.

Onar yang puak ni buat bukannya sikit. Gerakan terancang, seumpama benar-benar mahu meruntuhkan kerajaan Kedah dibawah pimpinan Ustaz Azizan.

Walaupun telah dinasihatkan oleh Presiden Pas supaya berdamai. Namun perjuangan peribadi dan dendam masih terus menular di dalam hati mereka.

Bagi mereka apa yang penting ialah wang dan kuasa. Bukan perjuangan parti. Parti hanya alat untuk mereka mencapai kedua-dua itu.

Selalunya orang Pas setia pada parti, bukan pemimpin. Tapi nampaknya kali ni, puak Phahrolrazi ada niat lain.


McTheory:
Jika berterusan macam ni, nampak gaya Pas Kedah akan lumpuh dulu sebelum berperang! hehe..

2 ulasan:

Johan berkata...

Sepatutnya dua bekas exco PAS itu kena letak jawatan atau disingkirkan. Menteri Besar adalah ibarat Kapten Kapal, bila ada pembantu yang kianat, kapal boleh karam! Amat merbahaya jika dua ekor parasit itu masih ada dalam pentadbiran Negeri Kedah, abih dibawa anai-anai masuk merosakkan segala benda...dengan lain perkataan dua ekor ini akan SABOTAJ Menteri Besar!

Tanpa Nama berkata...

gaduh lagi pas, gaduh lagi pas..gaduh sampai mampuih semua pun takpa!!