Rabu, 21 Mac 2012

EKSKLUSIF!! Exco Kedah Pemalas, Baloq Liat, Tak Buat kerja!!



Isu banjir yang berlaku di taman putra jalan kilang lama kulim semakin teruk,setiap aduan dan kesukaran yang dibuat oleh penduduk kepada majlis daerah kulim langsung tidak mendapat reaksi walaupun bukti bukti permasalahan telah di serahkan sejak tahun 2011.

Setiap panggilan yang di buat oleh penduduk kepada majlis perbandaran seolah olah tiada gunanya kerana mereka saling menolak untuk tidak berhadapan dengan penduduk..



Lebih menyakitkan hati penduduk, Adun Merbau Pulas merangkap Exco Kebajikan Negeri Kedah lepas tangan walaupun dari pejabatnya boleh nampak kawasan yang di tengelami itu..

Slogan negeri kebajikan yang di bawa oleh pas hanya satu pembohongan semata mata.Setiap masalah yang dibuat oleh rakyat,pas gagal melaksanakannya.yang mereka tahu hanyalah menuduh kerajaan BN dahulu..Sikap wakil rakyat pas di kedah yang suka cuci tangan dalam permasalahan yang di bangkitkan oleh rakyat membuatkan parti itu semakin di tolak oleh rakyat..

Dari permasalahan rakyat hinggalah permasalahan dalaman parti yang semakin nazak cukup membuktikan parti pas TIDAK LAYAK MEMERINTAH KEDAH...

Pendedahan Eksklusif dari Medan Tempur Kedah

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mak Long exco tu mana ada masa nak mai tengok banjir,
Sibuk jaga cucu...