Jumaat, 30 Mac 2012

EKSKLUSIF!! Phahrolrazi Dan Konco-Konconya Bakal Di Londehkan!! #saveKedah




Satu pendedahan berani dari blogger Medan Tempur Kedah (Team Media Kedah). Pendedahan ini mungkin boleh membuat si Phahrolrazi tersentot untuk menjadi MB. he he..

Baru baru ni telah ada satu group fb di wujudkan kononnya mahu mengumpulkan seramai 100 ribu orang yang menyokong Phahrolrazi di lantik sebagai MB kedah bagi mengantikan Ustaz Azizan Razak. Phahrolrazi yang kemaruk dengan jawatan itu dikatakan sangat sangat kecewa kerana tidak dilantk sebagai pemangku mb sewaktu Azizan bercuti.

Dalam keseronokkan si Phahrolrazi ini mengejar dan melobi untuk menduduki kerusi panas mb,dia terlupa banyak perkara yang akan di londehkan, sekiranya hasratnya menjadi mb menjadi kenyataan. Beberapa rakan bloggers lain dalam pas pun makin tidak sabar untuk mendedahkan salah laku mereka..


Dikatakan beberapa orang pemegang rahsia rahsia besar ini akan mendedahkan sekiranya mereka terpaksa berbuat demikian. MTK juga ada bertanya kepada beberapa orang rakan MTK di dalam Pas, mereka memang akui banyak perkara perkara yang mengejutkan telah berlaku.

Menurut satu sumber Syarikat Agenda Sejahtera Sdn Bhd dimiliki oleh kroni kroni pas yang baru didaftarkan dengan SSM tahun lalu telah diberi tanggungjawab mengatur program kursus kepimpinan oleh Pejabat MB Kedah yg bernilai lebih RM540 RIBU pada tahun 2011.



Setelah Diselidik alamat yang didaftarkan ke atas syarikat itu bersebelahan dan berkongsi dengan Pusat Hemodialisis Dr Ismail Sdn Bhd iaitu seorang lagi Exco yang bermasalah tidak mahu dilantik sebagai exco.

Dahulunya Pengarah Syarikat Agenda Sejahtera ialah HAJI MOHD ANUAR TAHIR, salah seorang daripada AJK PAS PUSAT, tapi sekarang difahamkan beliau telah disingkirkan dari jawatan pengarah tersebut, dan pengantinya belum dapat dipastikan.

Walaupun MTK belum dapat sepenuhnya maklumat yang diberikan oleh beberapa rakan di dalam pas, tapi MTK dapat membuktikan yang Pas juga membela perut kroni mereka untuk kepentingan diri..

Ramai juga pemimpin di beberapa kawasan dapat melancong ke luar negara seperti Australia dan Indonesia yang menjadi tempat kegemaran sesetengah pemimpin PAS KEDAH yang baru berjinak jinak dalam bidang GOLF. Disana lebih Eksklusif jika dibandingkan bermain di Malaysia..Tapi Sebenarnya mereka saja bermain di sana kerana jika mereka bermain di Kedah mereka akan terkantoi dengan ahli ahli mereka sendiri.

Bukan apa, setiap ceramah yang mereka buat mesti yb yb yang di maksudkan akan melancarkan tabung khas untuk parti..Ahli ahli yang miskin pun terpaksa menderma kononnya untuk tiket mereka ke syurga..Padahal Pemimpin mereka langsung tidak pernah fikir semua masalah rakyat. Tunggu pendedahan seterusnya, lagi banyak yang MTK akan dedahkan betapa CELAKA parti PAS ni..tungguuuuu


McTheory:
Londeh biar nampak semua.. baru orang tahu sapa depa ni..

Tiada ulasan: