Khamis, 15 Mac 2012

LAA EHH!! Bakal Calon Pas RAYUAN Duit BR1M!!



Wah!!! Ini satu cerita menarik ni. Macam mana dia nak jadi ADUN kalau dia sendiri pun mintak bantuan dari pihak Kerajaan?

Ni kisah seorang Yang DiPertua PAS Kawasan di sebuah daerah di Negeri Pahang ni. Dia pernah mohon Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M).

Tapi, permohonan dia ditolak kerana tak cukup maklumat. Tinggal lagi, dia telah merayu untuk mendapatkan bantuan tersebut. Dan ianya diluluskan oleh Kerajaan. Ini suratnya:


Klik Untuk Besarkan Imej
Nampak sangat la yang dia sendiri pun memang tak layak nak jadi pemimpin sebab dia sendiri kurang berkemampuan. Jadi, macam mana dia nak membantu rakyat nanti?

Itu dah satu hal. Satu lagi, dia tak malu ke dengan pemimpin PAS lain yang mengatakan duit Bantuan Rakyat 1Malaysia ni Haram untuk digunakan?

Kalau dah tau Haram, menda jadahnya pulak Yang DiPertua PAS ni nak mintak bantuan tersebut? Kalau dah tau Haram, baik tak payah mintak langsung!!!

Inilah sikap dan sifat munafik yang ditonjolkan oleh puak - puak Pakatan Pembangkang ni sebenarnya. Depan dia kutuk 'kaw - kaw'. Tapi kat belakang, dia ambik jugak!!! Dasar orang tak tau malu. Lagi dia ada hati nak jadi pemimpin? Ceit!!! Pigidah!!!

Semut Hitam

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bagi Puak PAS ni haram/halal SAMA je....kalau Untung halal....kalau rugi haram...yang penting masyuk... dosa pahala masalah kemudian....

CIFUT berkata...

Musykil jugak nih... betul ke pendapatan KELUARGA ostat hamPAS ni bawah RM3k?

Ops... lupa, duit derma ceramah mmg xpernah di'akaun'kan dan diauditkan.

Tanpa Nama berkata...

HAHAHA RAMAI KAWAN2 YG TOTOK PAS BERATUR NAK AMBIL BRIM .NASIB BAIK XDER KAMERA TIME TUE HAHAHAHAHAA