Ahad, 4 Mac 2012

LAA EHH!! Mesyuarat Selamatkan Pas Kedah masih lagi Kalut dan Serabut!!


Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang kini sedang mempengerusikan mesyuarat sesi ketiga apabila mesyuarat sesi pertama dan kedua berakhir tanpa keputusan.

Kedua-dua pihak yang bertelagah masih berkeras tidak mahu berdamai dan bertolak ansur.


Abdul Hadi Awang yang mempengerusikan mesyuarat jawatankuasa kerja Pas Pusat mungkin akan mengumumkan keputusan itu secara rasmi pada jam 5 petang ini.

Mereka yang terbabit dalam kemelut itu ialah Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak dan anggota-anggota EXCO, Datuk Ir Phahrolrazi Zawawi dan Datuk Dr Ismail Salleh.

Phahrolrazi dan Dr Ismail tidak mengangkat sumpah bagi pelantikan semula sebagai exco bagi penggal 2012/2013 di Istana Anak Bukit pada 28 Februari lalu.

Sumber Mc ambil kat SINI

McTheory:
Dengar kata Anwar dah masuk campur hal ni.. confirm Phahrolrazi akan menang!! 

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

akhirnya keputusan mesyuarat untuk selamatkan PAS Kedah mendapati semua masalah yang timbul dan menjadi kalut antara Mb azizan dan Exco Pas adalah disebabkan KONSPIRASI UMNO!!! diulangi KONSPIRASI UMNO!!!.. UMNO yang terlibat menyebabkan mereka bertelagah!!!...Semuanya didalangi oleh UMNO.. UMNO lah sebenarnya PARASIT..

Tanpa Nama berkata...

mahpossss dok menyibok pasai apa nak jadi MB ker wohahahaah

Tanpa Nama berkata...

sekiranya mb kedah yang keluar atau ditendang keluar beliau akan diisytiharkan sebagai talibarut umno dan sekiranya palokradzi keluar pun akan diisytiharkan perkara yang sama. mudahnya puak pas ni menghukum, tak pulak perlukan adanya 4 saksi.

Tanpa Nama berkata...

nak selasai masalah kena orang cerdik dan ikhlas, kalau dah puak bodoh juga nak selesai, ni la jadinya, tu pun jangan...lambat siang nak jadi MB

Tanpa Nama berkata...

anon 4.55 celakalah kau krn tksudah2 salahkan UMNO.
Sejak bila pulak UMNO ada kuasa dlm parti lain..apatah lg parti samseng-bodoh mcm PAS??
hebatnya UMNO smpai pemimpin PAS xboleh buat apa2..so semua PRU confirmlah UMNO menang solid..ye..bodoh nk mampos le pencacai2 PAS ni..