Isnin, 19 Mac 2012

LAA EHH!! Orang Pas Kata Memerangi UMNO adalah rukun Iman!!



Puak PAS telah di ajar memerangi UMNO adalah sebahagian dari "rukun Iman".apakah ini yang di katakan memperjuangkan Islam??menokok tambah rukun Iman.

Ini terbukti puak-puak PAS mengamalkan falsafah "Mechievalle"  iaitu "Matlamat menghalalkan cara". Demi mahukan undi apa pun sanggup PAS lakukan demi untuk mencapai cita-cita Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri Malaysia

McTheory:
puak ni dah gila babi dah.. babi pun tak gila macam depa!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini adalah pemikiran puak syiah. bagi mereka hukuman asas yang memenuhi nafsu mereka ialah wal haram mu wal halal ku. mereka tidak akan menerima pendapat orang lain kerana fahaman asobiyah mereka yang tebal itu. contohnya, mereka bolih menerima pandangan dan pendapat kafir harbi bahkan mereka sanggup mati syahid demi karpal singh kafir harbi yang menentang penubuhan negara islam dari mati kerana mempertahankan maruah negara islam. mereka telah menukarkan perjuangan asal kononnya penubuhan negara islam kepada negara kebajikan demi mengjaga hubungan akrab dengan nwar berahi yang berfikiran islam liberal dan semua pimpinan dap termasuk khalifah lim pujaan mereka yang nyata dan tegas menentang hukum hudud. mereka sanggup menyanyi lagu berentak gospel, sembahyang lilin, solat hajat dan membaca almaturat demi meraikan peliwat dan penzina tegar dari bermunanjat dengan ikhlas memohon kepada allah agar diberi balasan yang adil antara saiful dan nwar berahi. mereka sanggup mencampuradukan yang batil - menyanyi lagu berentak gospel, sembahyang lilin dan yang hak - solat hajat dan membaca almaturat demi peliwat dan penzina tegar. perlakuan seumpama ini adalah perlakuan syiah, malangnya mata hati mereka telah ditutup, mereka tidak akan mengakuinya sama sekali. mereka adalah kumpulan yang batil dan memperjuangkan yang batil - mahu memertabatkan peliwat dan penzina tegar menjadi perdana menteri, mohon dijauhkan allah. adapun untuk mereka ini nasihat yang sesuai ialah meminta mereka teruskan berdoa sebagaimana nik aziz berdoa semasa solat hajat perdana dilakukan, agar kesungguhan mereka berdoa itu mempercepatkan lagi bala allah menuju kepada mereka. mereka yang kononnya memperjuangkan hukum hudud tetapi pada masa yang sama melantik sifasik - penzina dengan isteri orang sebagai naib presiden, yang mana kalau mengikut pra syarat dalam saksi bagi kes hukum hudud orang fasik tidak layak menjadi saksi. sebenarnya menentang puak ini adalah jihad yang sebenar.

Tanpa Nama berkata...

sokong tulisan di atas!!

McTheory berkata...

puak Pas ni sanggup buat apa saja demi politik!! hatta jual agama, biasa la..