Khamis, 22 Mac 2012

PANASS!! PKR TAK PERLU UNDI KAUM INDIA Untuk Menang PRU ke 13!!



Mc baru dapat satu cerita mengenai seorang Ahli Parlimen PKR Merbok Kedah, Rashid Din yang mengeluarkan kenyataan menghina kaum India, bagi Mc kenyataan itu amatlah berani dan bersifat menghina. Berani kerana, mangkuk tu mengatakan bahawa PKR tidak memerlukan undi India untuk menang PRU ke 13 nanti. Menghina pulak, beliau seolah-olah memperkecilkan kewujudan kaum India bagaikan tidak mempergaruhi undi pada PRU ke 13 nanti.


Beliau mengeluarkan kenyataan tersebut apabila beliau diminta untuk mengulas kenapa MPSP merobohkan sebuah kuil di kawasan Merbok, apakah beliau tidak takut kaum India akan memboikot undi kepada PKR jika Kuil mereka di robohkan.

Dengan angkuh dan sombong beliau berkata bahawa PKR Kedah tidak memerlukan sokongan kaum India untuk menang pada PRU ke 13 ini.


Malah beliau tidak takut untuk merobohkan Kuil India sekalipun mendapat bantahan dari penduduk India sekitar Merbok.

Nampaknya beliau sangat sombong dan tidak sensitif akan permasalahan kaum. Sifat berlagak dan angkuh begini harus di ajar pada PRU ke 13 kelak.

PADA KAUM INDIA, JANGAN UNDI LANGSUNG PKR PADA PRU YANG AKAN DATANG MEREKA KERANA TIDAK MEMERLUKANNYA, MEREKA KATA, PKR BOLEH MENANG TANPA SEBARANG UNDI DARI KAUM INDIA!!

Jikalau ada kaum India yang masih menyokong PKR dan mengundinya. Mc rasa, India ni mesti tidak boleh berfikir dengan waras. Sampai orang taknak pun, depa terhegeh-hegeh nak undi jugak.


McTheory:
Apakah kaum India tak rasa seperti di HINA?

Tiada ulasan: