Khamis, 22 Mac 2012

TUDIAA!! Video Membuktikan Pakatan Haram Memang Kurang Ajar!!



Video di atas memaparkan seorang jurulatih berbaju merah sedang menegur Latifah Koyak kerana membawa masuk orang ramai ke kawasan 'latihan'nya. Tentu saja beliau marah kerana takut budak-budak dibawah jagaannya akan hilang atau tercedera selepas dirempuh oleh segerombolan manusia haprak yang pentingkan diri sendiri.

Keadaan in terjadi semasa kumpulan National Women Days yang sememangnya didalangi oleh puak Pakatan Haram sedang membuat perarakan untuk kepadang berdekatan.

Sebagai penjaga budak-budak serta jurulatih, beliau mempunyai tanggung jawab yang berat untuk memastikan keselamatan kanak-kanak dibawah jagaan beliau. Namun ada manusia haprak yang tak berapa faham keadaan beliau, dengan cubaan mereka menghalau dan menengking beliau dengan perkataan-perkataan yang tidak baik.


Malah ada pulak yang membuat provokasi, menjerit terlolong untuk menakutkan jurulatih kanak-kanak terbabit, walaupun jurulatih terbabit cuba menerangkan bahawa beliau sudah pun membayar kawasan tersebut untuk kegunaan kanak-kanak dibawah jagaan beliau.

Inilah manusia haprak yang bertopengkan haiwan. Mereka tidak mempunyai perasaan, mereka tidak peduli samaada kanak-kanak atau orang dewasa. Mereka ini umpama manusia jadian haiwan yang tidak mempunyai otak untuk berfikir.

Cuba bayangkan jikalau sekumpulan orang dewasa, merempuh masuk kekawasan permainan kanak-kanak, apa akan terjadi? Mungkin ada yang dirempuh jatuh, dipijak mengakibatkan kecederaan dan juga kematian.

Apakah manusia jadian haiwan ini berfikir akan semua itu? Atau hanya pentingkan perut sendiri untuk mencapai segala matlamat mereka?


McTheory:
Tengok muka pun tau, puak ni memang pukimak laa..

4 ulasan:

Ahmad berkata...

Pakatan Rakyat memang HAIWAN yang tak der hati perut. Hanya ada NAFSU!

manjung berkata...

kurang ajarnya betina2 gampang ni...latifah koyak rabak and geng terjerik2 macam puaka...ish ish ish. hebatnya puak2 ni...

Tanpa Nama berkata...

Beratus kepala ada disitu, sorang pun tak boleh selesaikan masalah di padang? Macammana nak perintah negeri? Bodoh betul yang dok ada tu.
"Everyone is a leader here" kata sorang betina hindu. Aci ni lagi bangang. Patut le dia jadi pak turut dalam perhimpunan ini.
Betina berpakaian muslim tu pulak menjerit macam orang histeria.
Kalau macam tu punya kualiti pengikut sebuah parti, apa kejadah nak pengaruh pengundi.
Depa ni kena masuk sekolah akhlak dulu..

Tanpa Nama berkata...

betul lah saya memang sokong aci tu memang bangang..ads ka semuanya leader...sbb tu parti dia tunggang langgang..dah nampak sangat salah celaka-celaka tu tapi masih nak bertekak jugak...memang kena antar pegi sekolah akhlak...