Isnin, 30 April 2012

BONGKAR!! Anwar Ibrahim Dalang Perusuh Bersih Memulakan Kekacauan!! #bersih #bersih3


Jelas di dalam video ini menunjukkan Anwar menyuruh perusuh Bersih 3.0 untuk melanggar sekatan ke Dataran Merdeka. Malah Azmin Ali juga menyokong perbuatan Anwar itu dengan memberi signal yang sama.


Video ini pasti mengejutkan Ambiga, kerana dalam sidang medianya pagi tadi. Beliau menafikan bahawa ada pemimpin Pakatan Haram yang menyuruh merempuh masuk ke Dataran Merdeka. Kini jelas bahawa Anwar dan Azminlah 'punca segalanya' menyebabkan perusuh Bersih merusuh hingga mengakibatkan kerosakkan dan kecederaan kepada pihak polis.

Mc berharap pihak KDN berbuat sesuatu dengan tindakan yang lebih keras!! Anwar, Ambiga dan Azmin harus dipertanggung jawabkan. Dakwa mereka!!


McTheory:
Samad Said, biar je, dia pun dah tak lama nak hidup tu..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku cadangkan ngo semua yang anti bersin supaya membuat tindakan berikut :-
hantar memorandum kepada suhakam, bar counsil membantah dan menyatakan betapa kecewanya rakyat terhadap keganasan yang dicetuskan olih kumpulan pendemo semasa demo bersih yang baru berlaku. mendesak bar counsil memecat keahlian lawyer2 yang terlibat dengan demo bersin kerana keganasan yang telah pendemo lakukan. mendesak nwar berahi dan azmin bertanggungjawab di atas rempuhan olih puak pendemo. sekiranya ini mereka tidak lakukan, bermakna mereka sampai bilapun tidak ikhlas dalam memperjuangkan hak asasi dan hak orang awam yang cintakan keamanan. memorandum juga hendaklah dihantar kepada pejabat peguam negara dan badan kehakiman agar kumpulan demo bersih ini dituduh dan dihukum dengan sewajarnya.
ingat bukan mereka sahaja yang mempunyai hak bersuara - rakyat majoriti juga mempunyai hak bersuara.