Rabu, 11 April 2012

GEMPAR!! Nik Aziz Untuk Di Jual!!


Opss.. silap bukan nak jual Nik Aziz, tapi nak jual baju Nik Aziz. Pehh.. fanatik betui puak Pas ni dengan pemimpin depa. Hinggakan baju pemimpin pun dijual. Bukan baju saja yang dijual, pelekat kereta, pelekat cermin, seluar, gambar dan juga selipar pun ada muka Nik Aziz. Jangan terkejut nanti bila tiba-tiba satu hari anda akan berjumpa dengan spendar yang ada gambar Nik Aziz didepannya. ha ha ha..
Sebab tu Mc kata, puak ni bukan pertahankan Islam, tetapi pertahankan pemimpin depa. Depa puja dan puji pemimpin depa sampai macam dewa. Maksum takdak dah, sampaikan pemimpin depa berzina ka, merasuah ka, menipu ka, memfitnah ka, semuanya depa tak percaya.

Fanatik jumud tahap longkang yang diamalkan oleh puak pembangkang ni, sangatlah bahaya. Tapi nak kata apa, hanya orang yang bodoh dan tidak berakal saja yang menyokong puak Pakatan ni, kalau yang ada akal dan berfikiran waras, takkan buat benda bodoh ni.


McTheory:
Hanya si bodoh yang suka dipimpin oleh si bodoh!!

1 ulasan:

Awanama berkata...

Besar "fadilatnya" pakai baju gambor tuan guru ni.. pakai cukup sebulan digerenti syurga! pakai wat sembahyang lagi afdal, pahala berganda2 kan? kan?