Isnin, 30 April 2012

PANASS!! Ambiga dan A.Samad Said, Harus Di HUKUM KERAS!! #bersih #bersih3



Setelah selesai kejadian huru hara #bersih yang dianjurkan oleh ambiga, samad said dan parti pembangkang MTK rasakan ianya satu kejadian paling buruk selepas reformasi tahun 1998. Tindakan yang dilakukan oleh peserta demonstrasi kali ini seperti orang hilang pedoman.


Dimana akhlak dan nilai sopan santun adap orang melayu?Dalam himpunan kali ini juga ramai wanita yang membawa anak anak turut serta menjerit jerit di depan anak anak mereka.Tidakkan ibu bapa yang mengheret anak ke kancah demonstrasi jalanan adalah satu perkara yang tidak patut dilakukan

MTK selaku rakyat Malaysia yang sayangkan keamanan akan menuntut dan mendesak pihak BAR Council Malaysia mengambil tindakkan undang undang serta merta kerana tidak menghormati undang undang negara dan menarik lesen guaman terhadap S.Ambiga,N Surendrann Latheefa Koya dan mana mana peguam yang terlibat dalam huru hara ini dan mereka perlu bertanggungjawab sepenuhnya keatas anggota polis yang dipukul.Serta perlu bertanggungawab kerosakkan harta benda awam yang dilakukan peserta.


Mana mana rakyat Malaysia yang prihatin TOLONG cari SAMSENG SAMSENG ini dan boleh bawa ke balai polis berdekatan


Gambar dua orang samseng yang mengheret polis keluar dari kereta untuk di pukul..



Ini adalah bukti jelas ambiga dan samad said gagal mengawal ribuan peserta bersih yang merusuh,mereka harus bertanggungjawab sepenuhnya apa yang terjadi semalam,MTK minta mereka ini dikenakan tindakkan undang undang kerana gagal mematuhi undang undang..


Jadi kepada rakyat Malaysia yang prihatin marilah sama sama mencari mereka yang terlibat semalam..Jangan percaya pembohongan yang dicipta pembangkang,mereka menuduh polis melakukan kekerasan terhadap peserta bersih namun HAKIKATNYA pihak polis hanya berdiri dan mengawal di kawasan yang dilarang sahaja..



REMPUHAN DARI UNIT AMAL PAS

BERTINDAK MEROSAKKAN HALANGAN

Selepas gagal memasuki dataran merdeka,perusuh bertindak ganas dengan merosakkan halangan yang dibuat oleh DBKL serta merempuh anggota polis yang berdiri disitu..


JADI SEBAGAI RAKYAT YANG PRIHATIN MTK PERLU JELASKAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA BAHAWA PIHAK POLIS HANYA MENJALANKAN TUGAS MENGAWAL KEADAAN BUKANNYA MENYERANG PERUSUH..DARI VIDEO DAN GAMBAR GAMBAR DI ATAS JELAS PERUSUH YANG MULA MENYERANG ANGGOTA POLIS

Nukilan MedanTempurKedah

2 ulasan:

Unknown berkata...

Hukum sesiapa yg rosakkan keamanan negara...

HOT!! BUKTI ANWAR ARAH AZMIN CETUS REMPUHAN DI DATARAN MERDEKA! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

hangkedee berkata...

Awwww...amaran terakhir You!