Ahad, 6 Mei 2012

EKSKLUSIF!! Kebajikan TERAMAT Ahli Parlimen Pas Kedah!! Mesti Baca!! #saveKedah

Kali ni Pisau Kedah yang mewakili Team Media Kedah salah satu sayap UMB Kedah telah membongkarkan satu berita yang mengejutkan, malah Mc amat bersimpati tentang apa yang terjadi kepada pakcik Zakaria ini.

Siapa si Zakaria Awang ini??

Derima Kanser Mulut..

Tiada pembelaan?

Mungkin orang tak akan tahu siapa Pakcik Zakaria Awang yang berumur 77 tahun ini. Pakcik ini mengidap penyakit kanser mulut yang sudah berlarutan lamanya. Malah beliau dibiar tanpa mendapat bantuan rawatan pakar.

Paling menyedihkan Zakaria Awang ni bapa saudara kepada Ahli Parlimen Baling, juga merupakan Ulamak PAS yang terkenal.

Inilah bapa saudara Taib Azzamuddin, Ahli Parlimen Baling. Jika di tanya apakah kebajikan yang telah di lakukan Taib Azzamuddin terhadap bapa saudaranya yang memerlukan rawatan khas ni. Dari jawapan Pakcik Zakaria ni, rasanya Ustaz Taib tak pernah langsung membantunya.

Sedangkan pakcik ini juga merupakan pengundi di Parlimennya (Parlimen Baling). Apakah langsung tidak wujud sikap perikemanusian dalam diri Ustaz Taib Azzamuddin untuk membantu, lebih-lebih lagi orang itu adalah bapa saudaranya beliau sendiri?

Cuba anda fikir, sedang bapa saudara sendiri pun Ustaz Taib tidak peduli. Apa tah lagi rakyat biasa macam kita ni. Apakah ini yang di katakan Kebajikan kepada rakyat seperti yang di war-warkan oleh Pakatan Haram? Kebajikan kepala otak apa, sehingga terbiar tanpa di beri rawatan khusus.

Kisah kesengsaraan bapa saudara Taib Azzamuddin telah sampai ke pengetahuan Datuk Azeez Rahim. Dengan segera Datuk Azeez Rahim mengarahkan ambulans yang tersedia khas kepada rakyat Baling untuk menghantar Pakcik berkenaan mendapat rawatan Pakar di Ibu Negara.

Segala kos rawatan di tanggung Datuk Azeez Rahim melalui Yayasan Pembangunan Rakyat Baling yang di biayai oleh Datuk Azeez Rahim sendiri.

Siapa sebenarnya Ahli Parlimen Baling ni? Taib ke Azeez?


McTheory:
Ulamak Pas bergelar Ahli Parlimen, tapi buat kerja tak mengikut Islam pun??

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sedang bapa saudara sendiri pun dia boleh buat bodoh. apa lagi rakyat macam kita ni noo.

Tanpa Nama berkata...

apakah ini satu penipuan dan konspirasi umngok?

Tanpa Nama berkata...

semua lah apa2 yang terjadi pun umno lah jugak ada logik ke....derhaka kepade ibu pun depa kata pilihan raya dah dekat....kepala tengkorak depa...ibu nye nangis teresak2 disaksikan jutaan umat....maseh boleh senyum benar anak yang bagaimana agaknya.?

Tanpa Nama berkata...

Batang depa tak naik pun konspirasi umno juga,kalau batang naik tutuh amoi atau jalang atau bini orang pun konspirasi umno juga..