Rabu, 30 Mei 2012

PANASS!! lagi Rakyat Kedah di KENCING Pas mengenai Geran Tanah!! #saveKedah


Mc nak cerita ni, ini cerita dari Penduduk Kampung Bok Bak, errrrrrmmmmm Ini cerlita betui talak tipu cerlita moh"....Cikgu Joe cakap tak serupa bikin, memang puak PAS suka menipu rakyat..tibai duit ribu-ribu dari pemohon tanah, lepas tu.. janji nak bagi geran untuk tanah rezab melayu tapi hamPAS senyap macam tu jer..yang depa tau hantar notis dok minta lagi duit proses.....itulah yang di luahkan oleh Harun Jusoh, 51, seramai lebih 1,000 orang peserta yang menjadi pemohon tanah rezab Melayu di kawasan tersebut telah dijanjikan pemilikan geran tanah oleh Johari, atau lebih dikenali sebagai Cikgu Joe.

Apa kes ni cikgu Joe......sampaikan pejabat tanah Daerah tidak mengetahui sebarang butiran permohonan, ermmm ini kes aniaya ni.....APA KUASA PEJABAT YB Kupang, Boleh keluarkan arahan kutip duit dari penduduk yang memohon tanah rizab kerajaan....

“Ada sesetengah bayar RM4,000, ada yang bayar RM3,000..RM500 – RM600 ni biasa ja bayar (kepada pejabat DUN Kupang), walaupun geran tak dapat, duit tu tak dapat balik la.

Memang dasar PAS dokm menipu rakyat.... dari MB, EXCO sampailah YB dok kerkah duit rakyat “YB Johari pun ada janji kata nak bagi geran…YB-YB ni depa memang dok berceramah kata depa nak bagi geran…tapi sedangan pihak yang pejabat tanah tak tau apa pun.

Nampaknya sekarang Memang sah lah....YB PAS dok muhong..... MUNGKIN INI GELARAN YANG SESUAI UNTUK YB " PENJAGA GUNUNG GANANG TANAH" sesuka hati jer.......

1 ulasan:

Unknown berkata...

Bohong aja kerjanya,..

HOT! BUKTI NURUL IZZAH SENGAJA CETUS KEKACAUAN DI PANTAI PERMAI! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/