Selasa, 29 Mei 2012

PANASS!! Nizar KKK Kena Tampar dengan Tengku Mahkota Johor!!


Nizar bekas MB Perak yang suka meroyan sangat tu, kali ni mencari pasal dengan Sultan Johor pulak. Nizar tak sudah-sudah menyindir Keluarga Sultan Johor apabila baginda berjaya membeli nombor plate WWW 1.

Nizar yang memang terkenal dengan sifat kurang ajar, pernah mohon derhaka dan tidak hormat kepada keluarga diraja, kini dibidas lagi. Apabila Tengku Mahkota Johor menjawab kembali sindiran twitter yang Nizar berikan kepada keluarga baginda.


Mungkin Nizar fikir, semua orang sama sepertinya. Lihatlah rumah Nizar sebelum dan selepas menjadi MB. Sebelum menjadi MB, rumahnya biasa-biasa saja, bila dah jadi MB, rumahnya tersergam indah. Itu baru 9 bulan jadi MB, kalau 3 tahun, rasanya dia dah buat Istana untuk dia kot.

Tabik pada keluarga di Raja Johor kerana kesanggupan mendermakan gaji Sultan kepada Yayasan. Mc pun baru tahu hari ni dan Mc percaya ramai lagi yang baru tahu mengenai perkara ini.


Tapi kita taklah sebodoh Nizar yang telah membodohkan dirinya dikhalayak ramai. Lain kali sebelum bersuara atau beri sebarang pendapat, buat la kerja rumah dulu.. kan dah nampak kebodohannya tu terserlahh.. he he..



McTheory:
bangang juga si Nizar lilin ni ya.. hehe..

7 ulasan:

uuzuki berkata...

USAH KAU MEMANIPULASIKAN KATA2 SUPAYA MAKSUD YANG SEBENAR TERPADAM...GUNAKAN HATI UTK MEMAHAMI..
xdop pong nizar ckp pakai duit rakyat..nizar ckp gnie
:"rm520k tue bolih dibelanjakan utk membantu rakyat.."
maknanya ertinya..duit sultan johor yang sebyk i2 boleh membantu rakyatnya..bukan gtue ke maksud..yg sbetulnya..

jgn kita memutar belit sesuatu yg boleh melagakan orang dan menimbulkan fitnah..tuan Admin
.
:)

tp xsalahkan Sultan Johor juga..sbb sultan johor berkemanpuan..dan adil dlm pentadbiran..mmng sultan johor tegas dlm Agama..Sultan yg patut d sanjungi seperti sultan Kelantan yg berjiwa rakyat dan rendah diri..semoga Allah merahmati sultan2 ini...

ps:Kalo ado saloh tue minta maaf boh...:)

Awanama berkata...

kan lebih senang tak payah dok p komen apa2. dok diam ja nizar oi.....hg pun x betoi dok tegoq org bt pa. cara ayat tu seperti mempertikaikan orang. awat hg beli kereta mewah ngan plat lawa2 tu hg x sedekah ka bt rumah kat org ka. tak gitu nizar??????

Awanama berkata...

apa yg nizar kata tu bg aku adalah suara hati majoriti rakyat malaysia.lgpun nizar takdak lsg persoal ttg darimana duit itu diambil tetapi bagaimana duit itu dibelanjakan.tahniah buat nizar sbb brani brsuara.ingat yg raja tu bknnya tuhan;)

Awanama berkata...

Klau bnda tu slah kta boleh tgur,x kira dya tu spa pn... Kta suma hmba Allah x dak yg lebih disisi Allah... Aku mmg bngkang sultan johor ni dari dulu lgi... Jihad paling afdal adalah menegur pemimpin,hadis soheh... Wallahua'lam bis sawab...

Awanama berkata...

Sultan tak boleh ditegur?

Awanama berkata...

Aq sokong hang...admin ni dah buta mata dgn hati oleh umno...ikut cakap je..tuan admin..sila lihat dgn betul ape yg nizar tulis 2...dia x ckap pom SI amik duit rakyat

Unknown berkata...

Lantakkolah senah oiii