Ahad, 20 Mei 2012

TUDIAA!! Abby Abadi Di Pentas Ceramah Pas??


Abby Abadi nak masuk Pas?

Mc difahamkan Abby akan naik pentas bersama pemimpin Pas yang lain di Pentas Himpunan Pemuda Islam Rhu Rendang, di Pantai Rhu Muda, Marang.

Apakah Abby pun sudah termakan janji palsu Pas yang mahu berikan syurga setelah menyertainya?

Apa pun, Mc nak tunggu, untuk apa Abby naik ke pentas Pas? Untuk mengikut jejak langkah Bob Lokman dan Aisyah atau dia hanya dijemput untuk memeriahkan majlis Pas sahaja.



Selalunya bila artis tu dah tak laku, mula la naik pentas kutuk kerajaan. Harap Abby jangan la jadi bodoh macam tu.


McTheory:
Apa motif si Abby ni agaknya?

2 ulasan:

Awanama berkata...

Laa..ramai da nk join pntas rja lawok..makin meriah la prtunjukan rja lawok..power siot barisan pserta..lom wat prsmbahan lg kawe nok sukko da weii..kaka..mmpoih

Awanama berkata...

Kepada artis artis Malaysia nak beritahu sikit, Hak kamu nak masuk @ sokong mana2parti politik tapi janganlah bila dah join pergi buat ceramah tambah2 lagi buat ceramah di pentas pembangkang. Nampak bebal sgt. Cuba tengok artis yg menyertai parti pemerintah, umum masuk aje, tak pun buat ceramah.