Selasa, 22 Mei 2012

TUDIAA!! Selamber Video BETINA ni maki POLIS Sebagai Anjing!!



Wanita di dalam klip video ini sebenarnya sedang BERBOHONG untuk mendapatkan simpati dan bagi membenarkan perlakuan menyalahi undang-undang yang telah dilakukan oleh para peserta BERSIH 3.0 yang melakukan rusuhan pada 28 April lalu. Dalam ceramahnya di Langkawi, POZIYAH HAMZAH atau lebih dikenali sebagai KAK ZI, Ketua Wanita PKR Cabang Kangar, Perlis menceritakan bagaimana anggota polis telah memijak dan menzalimi para peserta BERSIH 3.0.

Bagi kami, warga kedahan69ers.com yang turut berada di Kuala Lumpur pada tengah malam 28 April sehinggalah menjelang maghrib hari yang sama, apa yang diceritakan oleh Poziyah sebenarnya tidak lebih daripada satu pembohongan dan pendustaan nyata.

Serangan yang dibuat oleh para pemimpin Pakatan Rakyat dan penghinaan terhadap anggota-anggota polis, sebenarnya bukanlah bermula pada BERSIH 3.0 sahaja. Lebih awal dari itu, para pemimpin Pakatan Rakyat seringkali menghasut rakyat agar menentang anggota-anggota polis. Mereka sangat cepat memberikan reaksi dan respons apabila terdapat kes-kes membabitkan orang awam yang melibatkan PDRM, tetapi apabila ada anggota PDRM yang tercedera atau terbunuh ketika bertugas, masing-masing menekup telinga dan buat-buat seperti orang tuli.

Yang dipertikaikan adalah kononnya polis melanggar undang-undang. Bagaimana dengan para peserta dan penganjur BERSIH 3.0 yang dengan bangganya melanggar semua arahan termasuklah perintah Mahkamah Majistret? Adakah Poziyah Hamzah ingin menyatakan bahawa sesiapa sahaja yang menyokong dan terlibat dengan BERSIH 3.0 bebas serta kebal daripada dikenakan tindakan undang-undang? Adakah mereka berasakan yang mereka cukup istimewa serta mempunyai tempat yang sangat tinggi mengatasi undang-undang?

Saksikan video yang disiarkan ini dan anda dapat melihat sendiri bagaimana orang yang cukup bangga kerana 'membiayai anggota-anggota polis' walaupun besar kemungkinan orang yang sama juga agak culas membayar cukai pendapatan, dengan nada selamba melabelkan SETIAP ANGGOTA POLIS SEBAGAI ANJING!

Semuanya semata-mata kerana polis menjaga keamanan negara dan mematahkan sebarang cubaan menghuru-harakan negara ini.

BERIKUT ADALAH BUTIRAN WANITA DI DALAM VIDEO INI:

NAMA: POZIYAH BT HAMZAH (KAK ZI)

JAWATAN: kETUA WANITA PKR, CABANG KANGAR, PERLIS

ALAMAT: NO.435, KAMPUNG SENTANG, HUTANG AJI, 01000, KANGAR, PERLIS.

NO. TELEFON: 012-4539195



McTheory:
Sumber asal dari SINI

Tiada ulasan: