Jumaat, 29 Jun 2012

GEMPARR!! Bakal Besan PM @NajibRazak Penjenayah Sembunyi di Malaysia dan Di Tangkap?



Nak tau tak apa benda paling lawak pada hari ni. Mc terbaca satu posting yang cukup HEBAT. TAJUKNYA MACAM NI. : BAKAL BESAN NAJIB SEORANG PENJENAYAH.. LIHAT BUKTI INI!

Mc pun KLIK, namun apa yang kelakarnya ialah apabila BUKTI yang kononnya diberi tu dalam tulisan kazakstan.. pehh.. bukti menatang apa kalau kita sendiri pun tak boleh baca. Korang nak baca bukti yang dia bagi tu? Cuba tengok dokumen menatang apa kat bawah ni.

Mc haram tak faham satu patah perkataan pun. Kalau surat ni dok maki-maki hamun pun Mc taktau. Kalau korang pembaca tau baca, tolong terjemaah sat pada Mc.

Kat bawah ni ayat dalam posting yang Mc kutip dari blog yang nama Addin.. Addin kot.. kiranya dia ni blogger puak Pakatan la senang.

"Sejak semalam kita dikejutkan bakal besan Najib dan Rosmah Mansor itu dikhabarkan telah ditangkap oleh Polis Antarabangsa, Interpol mewakili pihak berkuasa Kazakhstan atas dakwaan jenayah culik dan peras ugut. Bagi menguatkan lagi berita tersebut, di bawah ini disiarkan salinan waran tangkap beliau yang berbahasa Kazakhstan. Perempuan itu didakwa memiliki enam kes jenayah."


Apa kejadahnya blog ni merepek. Mc taktau la kalau dia faham bahasa Kazakhstan. Bukti pun merapu.. Malah yang paling lawak, ada diantara blogger Pakatan pula yang membuat posting dengan mengatakan Besan dan bakal Menantu DS Najib ni bersembunyi di Malaysia. Oiittt.. yang mana satu ni? dah kena tangkap ka, atau bersembunyi di Malaysia? adehh laa..

Apa pun, Mc nak terima kasih pada blogger Pakatan ni, sebab dah buat Mc gelak terguling-guling.. kebodohan korang memang tidak syak lagi. ha ha..


McTheory:
Blogger macam depa ni pun ada orang percaya ka?

2 ulasan:

amirul spin berkata...

Mc depa tu bangang Mc. Hang toksah peduli depa la.

Tanpa Nama berkata...

Mcm geran tanah Khazastan je hehe..