User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Sabtu, 2 Jun 2012

PANASS!! Apabila Himpunan Hijau!! Harakah LAWAN MalaysiaKini Battle Of Penipu!! @Hdaily09 @Mkini #HimpunanHijau

Mai kita tengok laporan dari dua portal pro pembangkang..yang mana betul dan yang mana pulak kelentong.

Ini laporan dari Malaysiakini..

Ini laporan dari harakah..
Buat pertama kali Mc bersetuju dengan laporan dari Malaysiakini. Pelik pula kali ni Malaysiakini melaporkan perkara yang tepat. Sedangkan harakah dengan bangga dan muka tak malunya menipu rakyat Malaysia, apabila menulis angka 100 ribu. Mana mungkin stadium kapasiti 40 ribu boleh muat 100 ribu orang. Umpama peruk nasi boleh masuk 1 kilo tapi dok bohong kata masak nasi 10 kilo, mana logik akal fikiran manusia.

Nak bohong pun agak-agak laa.. sudah la harakah memang terkenal dengan kaki fitnah, ditambah pulak dengan pembohongan yang nyata, alamatnya yang menulis harakah ni umpama takdak agama dah.

Untuk laporan kehadiran Himpunan Hijau di Stadium Darulaman, Alor Setar, pembaca boleh rujuk kat SINI dan SINI.


McTheory:
Apabila pembohong lawan penipu.. jawapannya penyapu saja la.. heh..

3 Komen Pembaca:

hangkedee berkata...

Orang Melayu Islam semakin Bebal.Pak Pandir Moden.Menang ayam sabung kampong tergadai.Kenapa tak mahu bersatu ummah yang mengucap satu kalimah.satu Tuhan.tetapi masih salah menyalahkan tanpa penghujung.Mahukah kita menjadi seperti rakyat Palastien.sehingga tiada ada jalan lain lagi sehingga sanggup menjadi pejuang berani Mati.The only only the way!Apa kah kita menuju kearah itu?

Tanpa Nama berkata...

apa plak bohongnya??? betul la statement tuh... malaysia kini bgitau OVER 50,000, harakah bagitau HAMPIR 100,000.... yang dalam gambar tu pulak dalam stadium sahaja.. x boleh nak buat andaian base on saiz kapasiti stadium. sebab kapasiti stadium pun dah HAMPIR 40,000 belum dikira dengan hadirin ada atas padang lagi.. di luar stadium lagi belum kira lagi.. tu pun disebabkan penuh sesak jalan2 nak ke stadium menyebabkan ramai yang dah datang ke stadium terpaksa membatalkan niat uk bersama-sama dalam himpuanan...

amnu berkata...

xde isu puak2 umno ni.

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review