Khamis, 14 Jun 2012

TUDIAA!! Mat Sabu Mereng, Nizar Meroyan Pembohong!!


Cerita Mat Sabu dan Nizar meroyan.. Mc ambil dari MTK

Kebengapan mah sabu makin terserlah apabila mendakwa nizar derhaka tak tahu siapa pemilik no plat WWW 1..Kalau nak nafi pun baca lah twitter nizar tu betul betul, bila buat kenyataan tanpa merujuk bukti nampak sangat diri tu tak berapa cerdik..

Kalau Mat Sabu baca betul betul twit dari Nizar ni agak agak dia tuju dekat siapa? Sedangkan pada hari yang Nizar derhaka ni tulis selepas  pihak JPJ mengeluarkan keputusan pemenang bagi pembida yang berjaya memiliki nombor plat WWW..





Jadi Mat Sabu tak payah la nak tegakkan benang yang basah nak membela si Nizar derhaka ini yang dengar katanya nak saman Utusan dengan TV3..Itu lah buah terakhir untuk Nizar bila dah terang terang derhaka..

Inikah kebebasan media yang diperjuangkan oleh PR..Kalau haramkah dan penipukini fitnah mereka bersorak kegembiraan,walhal berita yang di sampaikan itu belum tentu benar, hanya sekadar andaian..

Cuba baca twit yang kedua dari Nizar,cerita palsu cincin DS Rosmah pun dia tulis,dah terang terang cerita tu satu fitnah yang sengaja direka oleh chegu Badtoya.Tak ada pulak nak minta maaf pasal isu tu..

Apa yang utusan dan TV3 siar semuanya memetik dari kenyataan asal dari twitter Nizar.jadi tak timbul soal fitnah atau mereka cerita palsu..

Tiada ulasan: