Isnin, 30 Julai 2012

EKSKLUSIF PANASS!! Penyokong Pas Halau Mat Sabu Sebab Syiah?!! #TukarKedah

risalah anti Mat Sabu disebarkan..

Info terbaru yang Mc dapat, kehadiran Mat Sabu di Pendang tidak disukai oleh Pas Pendang sendiri. Malah Mat Sabu bersama kroninya dikatakan cuba menyebarkan ajaran Syiah di Pendang dengan mengedarkan risalah berkaitan dengan syiah.

Akibatnya, ahli Pas dan penyokong Pas Pendang bangkit membantah dan mengedarkan risalah anti Mat Sabu dan syiah.

Sebelum ini pun memang ada ura-ura yang mengatakan bahawa Mat Sabu mahu bertanding di parlimen Pendang untuk kekalkan kedudukan sebagai MP dan kemungkinan besar ada harapan menjadi Menteri sekiranya Pakatan Haram dapat menawan Malaysia.

Tinggi sungguh cita-cita Mat Sabu ni.

Namun Mc percaya, semua ini terjadi disebabkan pepecahan Pas Pendang semakin ketara. Kerana sudah wujud puak yang menyokong Mat Sabu Syiah dan sebelah lagi menyokong calon tempatan Pas. Atas sebab demikian, Pas Pendang memulakan tindakan untuk menghalau Mat Sabu dengan alasan menyebarkan fahaman Syiah.

Namun memang benar Mat Sabu pejuang Syiah. Beliau patut dihalang, bukan saja di Pendang bahkan di seluruh Malaysia.


Carta diatas menunjukkan rangkaian kroni Mat Sabu yang menyokong perjuangan syiahnya di Pendang Kedah.

Mc minta rakyat Kedah faham, kenapa kita perlu tolak orang yang perjuangkan syiah ni.


McTheory:
Syiah tu sesat, patut di'bersih'kan dari Malaysia..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Harap sdr semua dapat menonoton 15 vedio pendek mengenai agama (bukan Mazhab sebenaranya) syiah...dengan melaayari situs ini::: www.vedio syiah.com Semoga ada manfaatnya.

Reverse Gear berkata...

Uih.. senang la nak berendek kat dalam hotel kalau syiah pegang kuasa, nikah mut'ah je. asal ada lelaki, perempuan & akad dah dikira sah. bini orang pun boleh. patut la Mat sabu sokong bebenor Syaih..

Tanpa Nama berkata...

Mat Sabu ni semayang tak? Syiah main niat je, siap boleh jamak solat sesuka hati.. Mutaah (kawen kontrak) pun satu yg kena dgn perangai Bang Mat Sabu tu dia berkenan sgt dgn Syiah

Tanpa Nama berkata...

Ada ulama syiah dah bertaraf wali tetapi kononya. tetapi Allah malukan puak2 ni dengan keadaan wali tersebut mati didalam jamban

Tanpa Nama berkata...

betul ke mat sabu menyokong syiah?klu fitnah azab jg dlm neraka klu x mintak maaf dari mat sabu.