Jumaat, 3 Ogos 2012

HOT!! Pasangan Remaja Berzina Di Bulan Puasa!


Entah apalah yang difikirkan oleh pasangan berahi ini. Memilih untuk berzina sebelum bernikah di dalam bulan puasa. Moga-moga dijauhkan perbuatan ini dari berlaku ke atas diri, keluarga dan sahabat-sahabat..

Laporan mengatakan penduduk kampung yang curiga terhadap sepasang lelaki dan perempuan yang tidak membuka lampu selepas memasuki sebuah rumah kedai di Kampung Seri Kendong, dekat sini, terjawab apabila pasangan itu didapati memadu kasih dalam keadaan mengaibkan.

Difahamkan, ketika serbuan penduduk kampung, lelaki berusia 23 tahun itu hanya berseluar jean manakala pasangannya berusia 19 tahun berbogel dan kedua-dua mereka bukan penduduk kampung itu.

Kakitangan swasta, Idris Ibrahim, 38, berkata, ketika kejadian jam 12 tengah malam Sabtu lalu, dia dan tiga rakan berada di kedai minuman berhampiran kampung itu apabila ternampak pasangan terbabit sampai dengan sebuah motosikal di depan bangunan itu.

Difahamkan penduduk sering melihat lelaki berkenaan menghantar pasangannya ke rumah kedai itu.
“Kami nekad menyerbu rumah kedai itu apabila mendapati lelaki terbabit masih tidak beredar. “Lelaki itu hanya berseluar jean manakala perempuan berbogel. Apabila ditanya status hubungan, mereka mendakwa sudah bertunang dan bakal berkahwin hujung tahun ini,” katanya.

Tiada ulasan: