Khamis, 2 Ogos 2012

PANASS AIHH!! Abby Abadi 'Berskandal' dengan Ustaz Pas??


Nampaknya tak sudah-sudah cerita mengenai Abby Abadi. Kali ni kisah gosip yang melanda Abby selepas dia terjun kedalam bidang politik.

Ada yang mengatakan penglibatan Abby Abadi dalam politik kini lebih serius selepas menikahi salah seorang ahli politik PAS.

Ahli politik yang menjadi mangsa gossip politik ini adalah ADUN Kelaboran Mohd Zaki Hj Ibrahim yang khabarnya kerap di’lihat bersama Abby Abadi di beberapa majlis ceramah anjuran PAS sejak kebelakangan ini.

Namun Abby Abadi pantas menjadikan medium Twitter untuk menafikan sebarang hubungan dengan ahli politik tersebut tetapi tetap meminta peminat untuk mendoakan jodoh’nya cepat sampai.

Menurut Abby Abadi, ini bukan pertama kali beliau mendapat ‘jodoh’ hasil cakap cakap orang ramai dan mula menerima gossip nakal sebegini sebagai lumrah apabila terlibat dalam dunia politik.

Mungkin ada benarnya gosip ini. Cuma Abby takut untuk akui disebabkan kemungkinan besar dia akan jadi Isteri yang kedua, ketiga atau yang keempat.. he he.. dalam Pas semua itu biasa saja.

Mc pun minta Abby cepat kawin, sebab selepas kawin kemungkinan 'keras' Abby dah kurang, sebab ditundukkan oleh Ustaz Pas.

Tapi jaga-jaga Abby, Ustaz Pas ni suka makan ubat kuat.. naya-naya... ha ha..



McTheory:
Bosan pulak asyik cerita Abby saja hari nih.. hehe..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sekadar pandangan...

Kita yang menaikkan imej dan populariti Ustazah Abby. Cuba pakat dengan semua pro BN blogger agar tidak mengulas aktiviti Abby dalam masa 1 bulan. Saya yakin penyokong PAS akan bosan dengan Abby yang tidak popular lagi.

ikhlas dari
nasirwise

Tanpa Nama berkata...

Nasirwise,
Saya setuju. Enough already about this makcik. Boring habis. Sebenar nya blogs aje yg beri dia attention kan. Anyhow, who is this makcik?