Isnin, 6 Ogos 2012

PANASS!! Leman Lembu Raja Lawak KANTOI Tak Puasa? @LemanRLawak #TukarKedah


Anda kenal dengan individu dalam gambar diatas. Seorang pelawak yang tak berapa nak laku, suam-suam kuku dan syok sendiri. Tajuk posting ini sebenarnya tidak mencerminkan ceritanya. Kalau sekadar nak buat fitnah, macam si Leman Lembu ni selalu buat, bagi Mc, sesiapa pun boleh buat.

Contoh fitnah paling terbaik ialah, fitnah terhadap DS Rosmah, katanya DS Rosmah bunuh Altantuya,  fitnah itu dilakukan oleh RPK (Raja Putra Kamarudin). Boleh dikatakan hampir separuh rakyat Malaysia percaya dengan fitnah tersebut. Begitu juga dengan fitnah cincin RM24juta DS Rosmah yang kononnya ditempah khas dari luar negeri, fitnah itu menjadi bualan makcik-makcik dikampung.

Begitu juga halnya fitnah terhadap DS Najib, mengenai komisen kapal selam scorpene, yang mengatakan mahkamah Perancis akan dakwa DS Najib, sedangkan semua itu tak wujud dan paling menyedihkan mahkamah Perancis tak tahu langsung pasal hal kapal selam tu. Namun cerita tak masuk akal dan bodoh tersebut, dipercayai bulat-bulat oleh sesetengah rakyat Malaysia yang bagi Mc, buta tuli.

Sama juga seperi fitnah dibawah ini.. Salah seorang Cybertroopers TMK dibayar RM17.50 sehari. Malah selepas pendedahan dari Leman Lembu, FBnya di HACK oleh TMK?

Wow!! Dahsyatnya cerita si Leman Lembu ni..


Nampaknya kali ni Leman Lembu benar-benar main kasar. Kalau nak berperang, kami TMK sedia untuk berperang. Fitnah Leman Lembu buat ni sememangnya mencabar maruah kami. Paling Mc tak boleh tahan apabila Leman Lembu memperkenalkan dirinya sebagai 'Pemburu Cybertroopers UMNO' di profile twitternya.. ha ha ha.. dalam banyak lawak yang hang buat, ini paling lawak Leman Lembu oii.

Untuk pengetahuan semua, Leman Lembu ni gila glamor. Dia suka kalau ada orang bercerita mengenai dia. Malah adiknya pernah menghubungi salah seorang dari Troopers UMNO supaya menghentam Leman Lembu di FB. Tujuan supaya Abangnya si Lembu tu nampak berpengaruh dan menjadi ancaman kepada UMNO. Bila jadi ancaman, kemungkinan besar Pas kawasan atau Pas Kedah akan melihat kelibatnya menentang UMNO, kemungkinan besar mungkin namanya akan termasuklah dalam senarai calon dan cita-citanya untuk menjadi calon PRU tercapai.

Itu sebenarnya tujuan si Lembu ni.

Malah si Lembu ni pernah memberitahu dalam ceramahnya, bahawa dia masuk ke Raja Lawak dulu semata-mata untuk popularkan diri untuk menjadi YB. ha ha ha.. kelakar sungguh lawakmu kali ni Lembu. Bukankah selepas Raja Lawak, hang tetap tak laku. Duduk dirumah tanpa sebarang undangan dari pihak stesen penyiaran.

Sehinggalah Pas mempelawa diri hang untuk membantu Pas dalam ceramah. Barulah hang ada job nak buat. Kalau tak, dok menoreh getah juga la sampai sekarang. Itu pun tak, mengaku diri tu popular.. tuihh! Lembu ni pernah buat video tipu kononnya ada YB UMNO merayu suruh dia buat persembahan di majlis UMNO. Kami mencabar Lembu supaya dedahkan YB tersebut, namun 3 minggu sudah berlalu, cabaran hanya tinggal cabaran. Lembu tetap tak berubah, walau dia dah jadi manusia. he he..

Banyak lagi pasal Lembu ni yang boleh Mc bongkarkan, tentang siapa dirinya, siapa keluarganya, apa yang dia buat semasa dia kecil sampai la besar. Semua orang kenai dengan Leman Lembu ni, biar la kita bongkar satu persatu. Kalau Pas letak dia sebagai calon PRU nanti, rasanya ia lebih memudahkan kerja kami untuk membenam dirinya, dan sudah tentulah Pas akan kalah, kerana salah pilih calon.

Malah ramai diantara orang Pas sendiri pun menyampah dengan Lembu ni, rasa diri bagus dan popular sedangkan habuk pun tarak.


McTheory:
Susah kalau muka buruk perasan hensem ni. he he..

3 ulasan:

Awanama berkata...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

Awanama berkata...

Hahaha...leman mana ada adik. Pepandai je...

Awanama berkata...

mungkin adik angkat leman kot