Sabtu, 18 Ogos 2012

TUDIAA!! Komando Malaysia Malukan Tentera Singapura!!


Malu sungguh Singapura apabila Komando Malaysia menceroboh masuk Pengkalan Udara Singapura di Bukit Batok dengan menampal Stamp Malaysia pada misil dan menukarkan bendera Singapura kepada bendera Malaysia di atas meja Pegawai Memerintah Pasukan itu di Singapura. Itu belum lagi yang dia orang siap berak, makan minum, tengok TV dan tinggalkan seluar dalam kotor dalam almari komanden kem berkenaan. ini yang tak dilaporkan. ha ha ha.. Tu la sombong sangat Singapura ingat mereka hebat.

PAP punya malu tidak terkira sehingga mengarahkan DAP untuk menjatuhkan kredibiliti angkatan tentera kita pula. TOLONG SAMPAIKAN PESANAN DARI KAMI WARGA MALAYSIA KEPADA LIM KIT SIANG DAN ANWAR IBRAHIM. JANGAN INGAT TENTERA SINGAPORE HEBAT SANGAT HINGGAKAN KAMI TAKUT DENGAN MEREKA . JANGAN DI BANGUNKAN HARIMAU YANG SEDANG TIDUR.



ANGKATAN TENTERA MALAYSIA: Sesuatu yang kita perlu banggakan dan Perkuatkan!

"Malaysia has quietly shown Singapore over how weak it security is. Malaysia has slapped the Singapore armed forces in ways that caused it to come unstuck. The most dramatic was when Malaysia's Commandos invaded Singapore high security air missiles base in Bukit Batok overlooking the Straits of Johore and pasted Malaysian stamps on the missiles and replaced the Singapore flag on the Commanding officer's table with the Malaysian flag. Several Singapire officers resigned oe were reassigned or demoted. The major who carried it out, who is known by his nickname, Sam , is still around and in the business"

Angkatan Tentera Malaysia mempamerkan kekuatan secara senyap apabila berjaya menceroboh Pengkalan Udara Singapura di Bukit Batok dengan menampal Stamp Malaysia pada misil dan menukarkan bendera Singapura kepada bendera Malaysia di atas meja Pegawai Memerintah Pasukan itu di Singapura.

Bangga aku mendengar apabila Singapura diceroboh oleh Pasukan Komando Malaysia yyang memang sentiasa melakukan operasi Hitam untuk memperkukuhkan ketahanan Nasional National Resilent Negara. Jikalau kita merujuk di atas laporan-laporan ketenteraan dan propaganda-propaganda yang selalu dimainkan oleh Negara SINGAPURA itu yang sentiasa mendabik dada bahawa merekalah jaguh ketenteraan di Nusantara, jangan mereka lupa bahawa Angkatan Tentera Malaysia lah MERUPAKAN pasukan pertama berjaya memusnahkan ANCAMAN KOMUNIS di dunia pada era pasca penjajah.

Tiada negara di dunia yang mampu declare bahawa mereka berjaya menghapuskan KOMUNIS kecuali PASUKAN MALAYSIA. Ia belum lagi merujuk kepada misi-misi pengaman yang disertai oleh Malaysia. Pasukan Tentera Malaysia sememangnya sentiasa digeruni dan disegani KAWAN dan LAWAN. Keberanian pasukan tentera Malaysia tidak dapat dinafikan di dalam misi menyelamat Pasukan RANGER Amerika Syarikat di Mogadishu.

Peristiwa yang meragut nyawa seorang Pasukan Tentera Malaysia dan 9 mengalami cedera yang berlaku pada 3 Oktober 1993 itu mendapat perhatian dunia apanila mereka berani bergerak ke kawasan COMBAT ZONE dan berjaya menyelamatkan Pasukan Renjer Amerika Syarikat. Sebuah majalah di Amerika Syarikat melabelkan pasukan tentera MALAYSIA sebagai "GUN SHY", mengiktiraf Pengorbanan dan keberanian Pasukan Tentera Malaysia.

Adalah salah anggapan apabila Singapura Menganggap Pasukan Tentera Malaysia disamakan dengan Pasukan Tentera di Negara Timur Tengah yang tidak pernah atau jarang sama sekali untuk melakukan Operasi Latihan kecuali Negara IRAN. Malaysia sememangnya mempunyai kekuatan dan sejarah yang sangat cemerlang di dalam peperangan . Latihan Ketenteraan adalah amat kerap dilakukan oleh Pasukan Ketenteraan Malaysia dengan menggabungkan DARAT, LAUT DAN UDARA. Sesungguhnya, askar darat kita pernah melakukan terjunan daripada Kapal Terbang / jet Pasukan Tentera Udara dan Pasukan Elit Komando Tentera Darat bersama-sama menyelam dan menggunakan Bot-bot dan kapal laut Angkatan Laut Malaysia.

Belum menceritakan detik-detik apabila askar-askar Singapura masuk ke dalam hutan tebal di Malaysia. Sememangnya Askar Malaysia sangat suka akan HUTAN TEBAL Tropika yang akan menjadi kubu kuat ATM dan menjadi mimpi ngeri bagi pasukan darat Singapura. Harimau mengaum di sana!

Banyak lagi kelebihan tentera Malaysia ada berbanding Singapura dengan kekuatan yang sukar diramalkan bagi pihak Malaysia yang mempunyai kekuatan Jet Pejuang F18 super-HORNET dan Sukhoi yang boleh memusnahkan Sistem Pertahanan Singapura pada bila-bila masa , sementelahah menunggu jet-jet pejuang Singapura yang diTAPAKKAN di negara-negara luar seperti di Australia, Amerika syarikat dan sebagainya....

Sesungguhnya askar-askar Singapura meskipun dilatih oleh Negara Israel , hakikatnya mereka takut Mati kerana mereka adalah YOUNG OFFICER yang tiada pengalaman peperangan. ......Berbeza dengan Malaysia....yang sanggup berkorban nyawa dan badan...Hakikatnya Singapura dipertahankan oleh Askar Melayu Diraja Malaysia, Leftenan Adnan Saidin...

Medan Tempur

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

setakat lawan rakyat palestin baling batu, apalah sangat. Sejarah membuktikan yahudi ini penakut apabila diminta Nabi Musa alaihisalam masuk Palestin mereka kata kau dan Tuhan kau masuk dulu. Merek dikalahkan dan diusir dari bumi jazirah Arab dan Jerusalem. Dikalahkan di Sinai. Apalah sangat kekuatan mereka dan yang bersama mereka.

Tanpa Nama berkata...

sahbas saudara!.paparan saudara menaikkan lagi semangat para anggota ATM,BROVO!.

Tanpa Nama berkata...

Syabas tuan dgn pendedahan ini. Beri semangat juang buat rakyat peribumi.
Tapi.. PAS mesti marah punya kita duk buat kacau pd pak sedara DAP ni.. hahha

Tanpa Nama berkata...

Salam persaudaraan, masalahnya betul ke cerita komando kita menceroboh kompleks pertahanan Singapura..? Apa yang saya tahu itu hanyalah latihan bersama ATM-SDF. ATM mempunyai etika kerahsiaan yang tinggi dan berprinsip. Mustahil cerita seumpama ini dengan mudahnya tersebar di media awam. Ada baiknya kita mengamalkan prinsip dan pegangan nenek moyang kita. "melenggok bagaikan seri panggung,menerkam bagaikan harimau. Lembutnya dia menyimpan bisa,kerasnya dia menyisip derita". Jangan memandang rendah keupayaan dan kekuatan pihak lawan. Ketika Jepun kalah kepada kuasa Berikat dalam perang dunia ke-2 dulu. Maharaja Hirohito di dalam satu surat yang dituju kepada puteranya berbunyi "ayahanda sangka hanya dengan semangat dan kesetiaan mampu mempertahankan tanahair kita,rupanya kekuatan sains dan teknologi juga mengatasi segalanya.."Rasulullah SAW pernah menanam 1000 batang kurma untuk menebus kebebasan seorang hamba abdi kerana abdi ini memiliki kemahiran bermain pedang. Di Asia Tenggara terdapat dua negara yang mengamalkan sistem kerahan tentera. Saya berharap program ini dapat dijalankan di negara kita untuk membasmi masalah sosial. Apapun..teruskan menyokong kerajaan yang sedia ada.

Unknown berkata...

Prlukh ini smua ...kita tlh d jajah bljr sejarh jepun takluk malaysia tp x.pelh sy mengalh tahniah sy ucpkn pd komando ...

Tanpa Nama berkata...

...

Tahniah...

Boleh hantar ke pelastin... gi ceroboh israel...

...

Tanpa Nama berkata...

ni propa aje la. nak galakkan rekrut yg masuk lbh ramai. sape pecaye dia bodoh cam admin. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Uwekkkkkkkkkkk...... Terjun aja pada nyasar...»̶·̵̭̌·̵̭̌=))H̶̲̥̅̊ǟH̶̲̥̅̊ǟH̶̲̥̅̊ǟH̶̲̥̅̊ǟH̶̲̥̅̊ǟ=))·̵̭̌·̵̭̌«̶..

Tanpa Nama berkata...

Tak perlu pertikai dengan rekiut....tnpa mereka kita kucar kacir...dgn keberanian mereka kita aman...go go go a.t.m...terus maju

Tanpa Nama berkata...

Hahaha terbaikkk lah comando melaysia....

Tanpa Nama berkata...

Apa crita plak negara kita kena croboh kat sabah tu?????

Joe berkata...

Kot sembang jerr ni..... Ada bukti ke?
Aku pun dulu pernah ceroboh bangunan pentagon dan letak bendara umno kat situ! Kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Di bentak aja langsung kabur,,, dari indonesia

Tanpa Nama berkata...

memang betul tu @ Lobo Lobo...mana ade bukti? takde pun foto tampal setem M'sia kat misile S'pura...setahu kita kat bukit batok tu bukan kem tentera tapi museum tentera..
padan lah bli tiket boleh masuk ...kah kah kah...bodoh punye komando

Tanpa Nama berkata...

betul tu..mana ade bukti foto komando tampal setem kat misil tentera S'pura dan gantikan bendera S'pura dgn bendera M'sia.
Setahu org S'pura kem tentera bukit batok tu museum tentera. Beli tiket dgn senang bleh masok melawat...kahkahkah blogger ni goblog tak?