Rabu, 1 Ogos 2012

TUDIAA!! Mari-Mari Promosi Arak Murah Sempena Hari Raya Aidilfitri!!


Padah jika anda memilih kerajaan pakatan rakyat yang diterajui oleh parti bangsat Dap seolah olah tidak peka  dengan sensitiviti umat Islam lebih lebih lagi di bulan yang mulia ini..

Lebih dari 400 botol bir kosong di susun didalam satu replika besar semata mata untuk mempromosikan minuman keras itu..Lebih musibatnya replika itu terletak dibawah kain rentang "SYAWAL CERIA"..

Bangsat bangsat ni mesti tahu Islam melarang minuman keras...Inikah yang Pas selalu laungkan bahawa Dap telah menerima Islam dengan baik ?? Sebelum ni musibat musibat ni dah la tak hormat Azan lepas tu hina pulak tulisan jawi sekarang ni promosi arak di bulan ramadhan pulak ?? Makin BiaDap betul kerajaan Dap ni..

Persatuan Pengguna Pulau Pinang (CAP) mengecam tindakan pengurusan sebuah pusat beli-belah terkenal di bandar raya ini yang mempromosikan minuman keras sempena sambutan Aidilfitri.

Presidennya S.M Mohamed Idris berkata pihaknya kesal dengan pihak pengurusan pusat-beli belah itu kerana mempamerkan kira-kira 480 botol bir kosong di bawah kain rentang tertera "Syawal Ceria".

"Perkara ini jelas menunjukkan sikap tidak peka pihak tertentu yang tidak menghormati bulan Ramadan dan umat Islam yang sedang menjalani ibadah puasa. Umum mengetahui bahawa Islam mengharamkan minuman keras.

"Kita tidak tahu apakah niat sebenar mereka mengadakan promosi minuman keras pada bulan mulia ini," katanya dalam kenyataan kepada Bernama di sini, Selasa.

Mohamed Idris menggesa pihak berkuasa terutama Majlis Perbandaran Pulau Pinang agar menyiasat perkara itu dan mengambil tindakan tegas terhadap pihak yang melanggar syarat perlesenan penjualan minuman keras.

Sementara itu, Pengerusi Jawatankuasa Agama, Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna negeri, Abdul Malik Kassim gagal dihubungi Bernama bagi mendapatkan maklum balas mengenai isu berkenaan.


McTheory:
Makin lama makin sakan puak ni.. Pas Penang buat apa? Tidoq?

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bukan hasutan tapi MAGERAN 13 mei 1969 ..... PENANG KITA CONTROL . kan2 kan2

Tanpa Nama berkata...

PAS celaka sbb cuba tutup dosa DAP dan asyik cari dosa UMNO

PAS Celaka
PAS Celaka
PAS Celaka