Selasa, 18 September 2012

PANASS Ustaz Azizan Terjatuh di Konvo KUIN Semalam?


Kat bawah ni ada satu berita yang menyedihkan, mengenai MB Kedah yang semakin uzur. Mc ambil certa ni dari blog MTK.

Berita yang MTK dapat dari KUIN.. Ostad Azizan terjatuh ketika menghadiri majlis konvo KUIN semalam. Agak menyedihkan, beliau yang kelihatan cukup uzur, dinasihatkan supaya duduk dirumah..Tetapi kerana hendak menjaga nama baik kekasih hatinya didalam KUIN, beliau mengagahkan diri untuk hadir dalam majlis tersebut..

MTK difahamkan Ostad Azizan jatuh ketika berada di bilik santapan pada sesi pertama konvokesyen pagi tadi..MTK tak pasti sama ada Azizan dibawa ke ke KMC atau tidak..Selalunya jika apa apa berlaku kepada Azizan, KMC lah tempat yang dituju..

Apa apa pun MTK simpati dengan keadaan kesihatan Ostad Azizan yang semakin hari semakin merosot..Mungkin berita MB jatuh ini akan mengembirakan lagi parasit parasit yang akan menjatuhkan beliau...

Adalah lebih baik jika Azizan berundur dan pergi berehat..Lupakan terus hal hal berkaitan parti..Tak guna pegang jawatan tu lama lama kalau dah sakit teruk..Jangan berlakon depan rakyat Kedah nak tunjukkan diri tu sihat.. Kalau tak percaya dekat parasit parasit yang selalu mengacau, bubar saja Dun, boleh mengundi awal sikit.


McTheory:
Kalau bubar awal, boleh la kami menang awal sikit..!!

Tiada ulasan: