Sabtu, 13 Oktober 2012

HANGAT!! Bila Ahli Seumur Hidup Pas Mula Kecewa Dengan Parti!!



Dulu Shahnon ni sangat sangat sangat sangat setia dalam perjuangan Pas. Hingga sanggup terbitkan buku 'SHIT' khas untuk menghina PM terdahulu. Namun kini beliau berpatang arang, berkerat rotan.

Tentunya beliau pasrah dan faham apa yang terjadi dalam Pas sekarang. Kalau tak faham, takkan beliau sanggup 'menghentam' parti kesayangan dia sendiri?

Alahai la Pas Pis Pus..

2 ulasan:

Othaman Ahmad berkata...

Ketika era Tun Dr Mahatir, DAP tercungap-cungap bak ikan lemas di atas daratan. Kini si biaDAP nie dah naik tocang dek suntikan nyawa yang dihulurkan oleh Anwar, Nik Aziz & Hadi Awang.

Sikit demi sedikit Allah menunjukkan perbuatan keji/hina pemimpin Melayu yang khianat pada Agama dan tanah air. Mereka lebih rela akrab dengan musuh Islam PAP/DAP daripada berganding bahu dengan UMNO.

Memang berat dosa Nik Aziz dan Hadi Awang memecah belahkan kesatuan, keluarga dan tali persaudaraan sesama ummah. Mentelah lagi "MENGKAFIRKAN" kami (orang UMNO) yang masih percaya pada Rukun Islam & Rukun Iman. Ternyata kini mereka pula yang bekerjasama dengan si kafir laknat, DAP. Bukankah itu kerja ulamak munafik? Alhamdulillah... Allah nak tunjukkan siapa yang benar!

Othaman Ahmad berkata...

Sejak awal penubuhan PAS sehingga kini, tidak ada satu pun sumbangan bermakna yang dapat dikecapi oleh rakyat, khususnya kita orang Islam. PAS hanya memukul canang, buat fitnah, mengkafirkan orang, hingga anak negeri Kelantan terpaksa berhirah ke negeri lain mencari sumber rezeki. Mesjid, jambatan, jalanraya, sampai gaji kakitangan awam negeri Kelantan pun dibiayai oleh Kerajaan Pusat. PAS juga dari dulu lagi memang spesi suka meminta-minta, hingga di setiap ceramah mereka mesti ada tin Milo berkeliaran meminta sedekah dari orang ramai. Ke mana duit itu pergi, Waulahualam...? Tabung Memali hingga kini tertanya-tanya mana perginya sedang keluarga Ibrahim Libya dan pengikutnya hidup merempat. PAS seperti anggota mencukupkan regu saja dalam pasukan Pakatan Haramjadah. PAS Angguk kini hanyalah Pak Torot @ Pak Pacak, tidak berwibawa langsung. Macam mana nak memimpin kalau sentiasa dipimpin oleh Anwar dan DAP...??? Waktu zaman Rasullullah SAW di Medinah, Islam memimpin bukan jadi Pak Pacak dan Pengangguk je......!! Ingatlah, tangan yang menerima lebih hina dari yang memberi. Bermakna UMNO lebih mulia kerana di pihak yang sentiasa memberi.

PAS harus singkirkan Nik Aziz, Hadi Awang dan komplok Anwarinas kalau mahu perjuangkan Islam yang sebenarnya. Cukuplah selama ini PAS diselewengkan oleh Ulamak Jadi-Jadian.