Isnin, 1 Oktober 2012

PANASS DAN HANGAT!! Skandal Ahli Majlis Pro Pas Berskandal Dengan Bini Orang!! #PasMaksiat


Cerita Pas berkaitan dengan maksiat, skandal seks dan liwat ni tak dapat di pisahkan.  Terbaru mengikut Zambry Yaakub ada skandal yang lebih memalukan melibatkan Pengerusi Pembinaan Masjid Taman Kenari, Padang Serai dengan isteri orang!

Individu yang dimaksudkan bernama Sulaiman dan disahkan sebagai AHLI PAS.

Dia juga merupakan Ahli Majlis MDK di Bahagian Perlesenan. Ahli Pas tu terlibat dalam banyak kesalahan, seperti penyalahgunaan kuasa, penyelewengan dan salahlaku dalam kerja yang dilakukannya, membuatkan dia telah ditukarkan ke bahagian lain.

Rupa-rupanya PAS Kulim-Bandar Baharu telah mengetahui skandal berkenaan tetapi mendiamkan diri dan cuba menutup aib berkenaan bagi mengelakkan parti mendapat malu.

Nampak sangat PAS Kulim-Bandar Baharu yang mana YDP nya adalah Hasan Razak yang juga merupakan orang kuat Menteri Besar lebih mementingkan imej parti berbanding mencegah kemungkaran yang membarah di kawasannya.

Skandal berkenaan bermula sebelum bulan Ramadhan yang lepas lagi. Wanita berkenaan dikatakan berurusan dengan individu bernama Sulaiman itu untuk mendapatkan lesen perniagaan cendol di Pasar Padang Serai.

Dipendekkan cerita, urusan punya urusan, akhirnya tersangkutlah hati si Sulaiman dengan wanita berkenaan yang berusia 30-an dan berbadan cantik.

Malangnya, wanita berkenaan isteri orang. Pun begitu status isteri orang, bukanlah perkara yang menjadi halangan buat cinta kembang mekar berbunga.

Lesen cendol punya fasal, lain 'CENDOL' pula yang dapat… Malangnya CENDOL berkenaan, lekat ke tubuh badan PAS dan pemimpin-pemimpin yang lain!!!

Ha ha ha.. cendol punya pasal, bini orang pun sapu!! Dahsyat wehh.. mari kita ambil iktibar cerita ini untuk jadikan teladan pada semua!! Ingat Pas Ingat Zina! Ingat Pas Ingat Maksiat!!


McTheory:
Spesis Pas ni suka sapu bini orang, bahaya sungguh!

1 ulasan:

Unknown berkata...

Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Insurans plc wakil. Kami menawarkan pinjaman kepada kadar bayaran balik 3%.Ini (CEO) hubungi kami jika anda berminat alamat e-mel: xavigeradloanfirm@yahoo.com
Aiicco insurans plc mengambil hanya dibenarkan mendaftar lebih umur 20.
Pelaburan Pinjaman Peribadi.
Pinjaman harta Pelaburan.
Pinjaman penyatuan.
Pembinaan Pinjaman.
Pilih satu atau pembayaran-tahun.
Pilih antara bayaran bulanan dan tahunan di bawah Rancangan.
Terma pinjaman yang fleksibel.
Tiada pinjaman sehingga untuk Tahun EUR 5000 8000.000.00.
Syarikat kami adalah proses yang boleh dipercayai, cekap, pantas dan dinamik. Jude GERAD bugün.SR Kami Pelaburan plc: Jawapan hendaklah dihantar Namakan. E-mail: xavigeradloanfirm@yahoo.com