Selasa, 2 Oktober 2012

PANASS!! Dokumen Rasuah Jutaan Ringgit Pemimpin VVIP Pakatan Haram di Dedah!



Blogger Pisau.net baru baru ini mendedahkan salah laku Guan Eng dalam pembabitan beliau dengan seorang wanita bernama Cik P dan Datuk JP..

Cik P terbabit secara langsung menjadi orang tengah diantara majikannya dan Lim Guan Eng menguruskan sewa dan kos ubah suai rumah Guan Eng di Jalan Pinhorn.

Cik P
Lim Guan Eng menjual tanah dibawah harga pasaran kepada pihak syarikat Cik P sebagai timbal balik apabila rumah yang didiami oleh beliau ditanggung sepenuhnya oleh pihak syarikat Cik P.

Kenapa dan mengapa Cik P dan syarikatnya sanggup mengeluarkan wang yang banyak untuk kos membeli rumah RM2.5JUTA dan kos ubah suai semata mata untuk didiami oleh Lim Guan Eng jika tidak menguntungkan mereka?

Penyelewengan ini sehingga sekarang didiamkan,walaupun didedahkan oleh pemuda BN namun Guan Eng sehingga sekarang tidak berani untuk menjawab atau menafikan dakwaan kaitan dengan Cik P .

RM2.5juta!

Ini adalah salinan dokumen pemilikan lot rumah yang pindah milik keatas nama Cik P. Rumah tersebut didiami oleh Lim Guan Eng dan dijadikan rumah rasmi Ketua Menteri Pulau Pinang.


Untuk penjelasan tambahan Sambung baca sini


McTheory:
Berkuntau pulak la Guan Eng lepas ni..

Tiada ulasan: