Khamis, 22 November 2012

EKSKLUSIF!! Pas Doakan 'BN KO' Disebabkan Pas Terdesak Takut KALAH!! - UMNO Kedah #TukarKedah


Doa, BN KO, KO BN, di tentang oleh para pemimpin UMNO Kedah. Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Kedah, Datuk Paduka Ahmad Bashah Md Hanipah berkata, Pas mendoakan BN KO, disebabkan mereka dah terdesak untuk mencari sokongan.

Lebih-lebih lagi sekarang ni, sudah ada ahli Pas yang mendesak Pas kembali ke perjuangan asal seperti mana dahulu. Sebelum mereka 'bersama' Pakatan Haram.

Kat bawah ni ada video Datuk Bashah bercakap mengenai doa sesat Pas, 'BN KO'!


Turut bersuara mengenai hal ini ialah, Timbalan Pengerusi Perhubungan, Datuk Mukhriz Mahathir berkata, "UMNO takkan tergamak hendak doakan kehancuran kepada Pas" Untuk lebih lanjut boleh baca keratan akhbar dibawah.


Sesungguhnya, Mc pun bersetuju dengan Tok Bashah, Pas sudah terdesak!! Kalau tidak mereka takkan berdoa seperti itu. Hanya orang yang tidak waras dan kurang ilmu agamanya saja yang sanggup berbuat demikian.

Jika benar mereka di didik oleh ilmu agama, alim ulamak, berakidah dan berakhlak mulia. Tentu Pas takkan setuju dengan doa tersebut. Ini tidak, Hadi dan Nik Aziz, siap bagi sokongan lagi!

Jika benar UMNO/BN zalim, sudah tentu dah ramai ahli Pas yang mati tak makan. Sudah tentu Haji Hadi, Mat Sabu, Mahfuz, Mustaffa Ali dan beberapa orang lagi pemimpin Pas, tak boroi perutnya. Ini perut boroi membuncit, malah makin besar, namun tak bersyukur hidup di Malaysia.

Perut boroi, dalam bank ada berjuta, rumah besar, bini ramai, kereta bersepah. Tapi mulut kata UMNO/BN zalim. Relevan ke tu?

Nampak sangat, pemimpin Pas jenis pakai kepala lutut untuk berfikir. Mungkin mereka boleh menipu ahli Pas yang sememangnya bebal, tapi mereka takkan dapat menipu rakyat Malaysia yang sudah bijak memikir.

Tolak Pas! Tolak Pas! Tolak Pas! Untuk Selamatkan Islam di Malaysia!!

McTheory:
Bersihkan Malaysia dari Islam sesat Pas!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bashah perasuah!

Tanpa Nama berkata...

Pas parti ajaran sesat!

Tanpa Nama berkata...

Azizan makan lg kuat.. balak projects.. Bella View sapu habis tanah2 area Alor Setar.. PKNK jilat kerak jer..