Ahad, 18 November 2012

PANASS!! Zikir dan Doa Terbaru Pas Untuk PRU ke 13?!!


Video kat bawah ni menunjukkan doa Pas untuk hancurkan UMNO/BN. Bolehkah seorang muslim doakan kehancuran dan kebencian terhadap umat Islam yang lain? Ajaran apa yang puak ni pakai ni?


Dah serupa ajaran sesat dah Mc tengok. Malah ayat BN KO, BN KO, KO BN, tu dah macam zikir terbaru puak Pas. Mungkin satu hari, ada pulak yang suruh puak Pas baca zikir BN KO lepas sembahyang.

Inilah contoh terbaik, umat Islam dalam parti Pas yang mendoakan kemusnahan umat Islam yang lain.

Dari depa sibuk doa jatuhkan UMNO/BN. Lebih baik mereka berdoa untuk keselamatan dan keamanan nasib saudara seagama kita yang sedang berada di Palestine.

Orang Islam yang baik takkan doakan kemusnahan, atau keburukkan terhadap orang Islam yang lain. Video ini menunjukkan bahawa Pas sememangnya bukan parti Islam yang sebenar. Islam yang Pas bawa berunsurkan dendam. Kemungkinan ia bersangkutan dengan syiah.

Hanya orang syiah yang selalu mendoakan umat Islam lain ditimpa bencana. Sebab mereka menghalalkan darah orang Islam yang tidak mengikut syiah.

Pas oii Pas.. apa nak jadi la dengan korang ni.

McTheory:
Semoga Allah ampunkan dosa dorang dan tunjukkan jalan yang benar.. aminn

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku syorkan TV3 dan RTM siarkan clip video ini dan saingkan dengan ucapan DS Najib di Maal Hijrah!!

Tanpa Nama berkata...

Lihat muka tok imam tu pun macam setan! Tak caya, zoom sikit kat muka dia tu!

UMNO PARTI PENJARA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

Apa dosa BN kepada PAS? Berapa ahli PAS mati terbunuh diserang BN? Berapa ramai ahli PAS mati kebuluran di Malaysia? Berapa ramai ahli PAS ditangkap dan diseksa oleh BN? Berapa ramai ahli PAS dirogol dan diperkosa oleh BN? Inikah balasan kepada sesama Islam? Ini belum jadi pemerintah. Dah jadi pemerintah tak tahu la apa jadi dengan bukan ahli-ahli PAS.. Mereka hanya menggunakan islam sebagai topeng sedangkan mereka ini tak ubah seperti Israel atau Yahudi yang sentiasa memusuhi Islam.. Semoga mereka ini sedar dan tidak dihina oleh Allah ketika mati nanti..

Umngok Kurap berkata...

BN KO BN KO BN KO BN KO UMNGOK BODO!