Khamis, 15 November 2012

TUDIAA!! Haramkahdaily dan Keldaiandaily Untuk Monyet dan Lembu Saja Baca!





Ternyata KeadilanDaily dan HarakahDaily akhbar yang kaki FITNAH... Kedua-dua Akhbar pembangkang ini memang tiada kredibiliti apabila mencedok status Facebook untuk memfitnah UNHCR dan kerajaan Malaysia yang kononnya memberi kerakyatan kepada ribuan rakyat Myanmar di Stadium KLFA.


Status Shirley Gabriella yang bangang.

Hanya dengan status Shirley Gabriella yang bersifat prasangka, tuduhan tanpa asas dan bukti. HaramkahDaily dan KeldaianDaily sanggup memuatkan status tersebut di laman mereka. Slogan Haramkahdaily- TEPAT DARI SUMBER langsung tak boleh pakai. Sumber dari status facebook pun boleh dikatakan tepat? sungguh memalukan!


HaramkahDaily KAKI FITNAH

KeldaianDaily KAKI FITNAH

Dibawah telah selitkan kenyataan UNHCR tentang apa yang berlaku di stadium KLFA. HaramkahDaily dan KeldaianDaily memang kaki Fitnah kerana sewenang-wenangnya menuduh tanpa mendapatkan sendiri kenyataan daripada UNHCR. 

Sebelum ini kami telah mendedahkan fitnah top blogger pembangkang, Milosuam(fitnah-terbaru-milosuam-dibongkar) mengenai UNHCR ini. Tetapi kali ini agak terkejut apabila dua akhbar milik pembangkang juga menyebarkan fitnah yang sama! 


Kenyataan daripada laman Web UNHCR
Kenyataan dalam Bahasa Melayu

Kami juga turut selitkan komen pembaca yang membetulkan artikel Fitnah di laman web KeldaianDaily.




Selama ni pembangkang kerap menuduh Utusan Malaysia kaki fitnah, kali ini pencacai-pencacai Pakatan Rakyat lihatlah sendiri akhbar kebanggaan kamu yang kaki FITNAH. HARAMKAHDAILY dan KELDAIANDAILY!

Sambung baca kat SINI
Dah banyak kali, haramkah dan keldaiandaily ni memfitnah. Tapi si dunggu penyokong Pakatan Haram tetap mempercayai dua bacaan sampah ni.

Tolonglah, dua akhbar ni tak layak pun untuk dibaca, buat bahan bakar sampah sesuai la.

McTheory:
Orang gila saja yang layan baca dua akhbar tabloid tu,,

Tiada ulasan: