User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Isnin, 17 Disember 2012

GEMPAR!! Harun Din Sedang Cadang Keluar Dari Pas!!


Cerita ni bawa dari sahabat blogger Keris7Lok, Mc pun teruja dengar cerita ni. Kalau benar bagai dikata, tentu lepas ni Pas akan tersungkur! Baca apa yang Keris kata,

Berita ini Keris dengar daripada seorang sahabat yang sangat baik dengan kepimpinan PAS. Katanya kemungkinan besar akan ada satu pemimpin PAS akan keluar parti tidak lama lagi. Samada beliau akan menyertai UMNO atau tidak itu tidak dapat dipastikan.

Cuba juga Keris risik-risik siapa orangnya tetapi sahabat Keris tidak mahu dedahkan. Namun dalam kepala Keris hanya 3 orang sahaja dan yang paling nampak menentang Anwar adalah Harun Din.

Ini berikutan tekanan DAP yang meminta kerusi lebih. PAS dilihat seakan tunduk kepada permintaan mereka. Hallo! Nak bagi DAP kuasa lebih? Mana yang bijak berpolitik tidak akan bersetuju dengan pendirian tersebut.

Mungkin mereka keluar beramai-ramai bersama Ustaz Nasha? Apapun kita tunggu dan lihat.

P/s: Keluar Pas, berjuang kejalan yang diredhai, jangan masuk UMNO pun takpa, janji tak sesat!


McTheory:
Betul ke Keris? auta saja kot?

19 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

jangan masuk UMNO sbb UMNO memang sesat lg menyesatkan .... tgk je pemimpin2 dia ... tak ramai yg menjaga ahli keluarga drpd jadi bahan bakar api neraka....pemimpin PAS insya Allah , ahli keluarga depa jaga aurat,

Tanpa Nama berkata...

JAGA AURAT TP XJAGE ADAB SBGI MUSLIM PN XGUNE GAK BRO...NK JD MUSLIM BKN TAKAT JAGE AURAT JE BRO....TUTUP AURAT TP BERZINA GAK WAT MAKSIAT SIA2 JE BRO...

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro,kepada anon 17 Disember 11.28 pg tu,kalau nak bercakap biarlah berlapik.Pemimpin PAS memang menjaga keluarga dia tapi yang berlaku kat dalam bilik hotel,koc keretapi tu ,kunseling pukul 3 pagi tu macam mana ? Kena sergah dengan DAP kecut telor !Buang negara Islam ,sekarang ni negara berkebajikan ! amendenya?Cakap sentiasa berdolak dalik ,itu kan munafik namanya !

Tanpa Nama berkata...

Melayu sama melayu gaduh,mamak tepuk tangan.hahhaa

Tanpa Nama berkata...

Kepada anon 17 Disember 11.28pg... aku cadangkan ko baca sirah nabi Nuh.. anak dan isterinya pun mati bukan Islam... nabi yang terpelihara dari dosa pun anak dan isterinya tidak mendapat hidayah Allah.. bukan bermaksud nabi Nuh gagal dalam usahanya mengIslamkan keluarganya... pemimpin bukan nabi (mungkin pemimpin korang kot yg pakai serban jubah tapi mulut puaka), dosa dia tanggung akibat gagal memastikan anak bini dia x tutup aurat.. bukan ko yg tanggung dosa.. jagalah keluarga ko baik2.. kalau keluarga dh elok jgn ko pulak ikut teladan pemimpin ko tu, bagi tazkirah kul 3 pagi, main dlm keretapi, phone sex & main chinadoll...

McTheory berkata...

UMNO Sesat? Rasanya UMNO Tak pernah kafirkan orang atau doakan KO pada orang lain!!

Tanpa Nama berkata...

PAS LAGI SESAT...SYIAH PULAK TU....ko igt masuk PAS boleh masuk surga ke....surga neraka...Allah yg menentujan...bkn PAS...bodoh...

Tanpa Nama berkata...

Ada dengar ustazah yg ditangkap berzina
dgn boipren. Boiprennya nyorok atas siling?? Ada dengar bini org berzina dgn adun dlm koc ketapi?? Itu semua pempuan yg bertudung menutup aurat.

Tanpa Nama berkata...

umno sesat,umno sial

Tanpa Nama berkata...

Istighfar byk2 kwn2..
Ta kesh la prti mana2 pun,,
Jge dulu hubungan kita dgn allah,,ok.

othman mat berkata...

Pas adalah parti assabiyah yg melontarkan fitnah paling dasyat dlm ceramah tanpa batasan tdk langsung rass bersalah ttg nilai yg perlu dibudayakan dlm kalangan pemimpin pas mengikut sunnah nabi Muhammad yg berakhlak mulia terhadap umat islam yg beriman kpd Allah yg satu.Pemimpin pas sanggup meminta doa agar menjahamkan umat islam yg tdk sokong idelogi sesat mereka yg percaya ulamak politik pas nik najis adalah wali Allah tapi ulamak ini pula mengkhafir umat Muhammad mendahului ketentuan Allah krn kemaruk kuasa belaka.

Tanpa Nama berkata...

Maaf kalau tersalah kata..tapi bg sy bukan PARTI yg bersalah.. Dalam hal ini mana2 PART tak bersalah yg salah adalah pemimpin dalam PARTI itu..




Pada pandangan sy setiap PARTI itu ada baik dan buruknya dan setiap PARTI tersebut ada agenda tersendiri..




Kalau betul2 nak perjuangkan agama islam tak salah tapi biar di saluran yg betul.. Berpolitik menggunakan agama x salah tapi jangan menggunakan agama untuk politik..




Berpolitiklah mengikut kaedah sendiri tp jangan sampai agama tergadai dan bangsa sendiri berpecah.. Bangsa lain akan suka melihat kaum melayu dan islam berpecah kerana mereka senang untuk memerintah..




Dari kita terlalu taksub dengan sesuatu benda baik kita mendekatkan diri dengan Allah lg banyak pahala kita dapat..Tak baik memfitnah dan menuduh..




Kalau kita kata UMNO teruk kenapa stil ada yg menyokong UMNO begitu juga dgn PAS.. Jadi marilah sama2 kita berfikir dan tak payah nak bergaduh..

Tanpa Nama berkata...

Orang PAS tak payah la nak takbir ALLAHUAKBAR sebab tak mendatangkan apa2 manafaat kepada Allah pun.Orang PAS kalau takbir SYAITAN MAHA BESAR pun Allah tak marah...sebab Allah tahu diorang tu Syaitan berjanggut.

Tanpa Nama berkata...

Melayu PAS tu perosak bangsa dan agama...

Tanpa Nama berkata...

Melayu PAS tu perosak bangsa dan agama...

Tanpa Nama berkata...

Tak heran aku kalau orang-orang PAS paham Islam setakat jaga aurat saja. Islam juga mereka pahamkan sebagai hudud. Adakah mendirikan sekolah bukan ajaran Islam? Membuat masjid, menyediakan kemudahan air/elektrik, pendidikan, kesihatan, pengankutan, menaikkan ekonomi ummah itu semua adalah ajaran Islam. Malangnya pemimpin PAS tidak mengajar pengikutnya berkenaan semua ini?
Kelatedoknet

merbah desa sgt berkata...

menjaga aurat dan melakukan ibadah2 adalah dari hukum ISLAM bukan dari hukum POLITIK.

buruhsejati berkata...

sape yg penah lalu pr taun 98 tau la mcm mane time tu gangster2 PAS berkuasa ..semua d halalkn..banner2 menghina tun mahathir d gantung d merata tempat.. perkataan mahafiraun bole d lihat d mane saje.. itu cara Islam ke? n skg umno plak guna 'sistem' samseng.. sebenarnye siapa samseng tu? sudah pasti anak melayu kita.x kira la dok bendera hijau atau merah...ini la kesan daripada tlalu taksub dgn demokrasi ciptaan yahudi. umno sesat dek kerana pak2 menteri.. dan pas hanyut kerana komrad2 bawahan yg extreme.. bkn ke pelik kt malaysia ni, yg nmpk cenderung berkelahi slalunye mesti pas dan umno..semacam cerita yg sedang d olah .. Siapa pengolahnye?

RESEPI TRADISI MELAYU berkata...

Tertarik dengan komen buruhsejati - janganlah kita terlalu taksub dengan berpolitik - kita sedarlah yang kedudukan kita semakin tersepit. Orang lain dok tekan ditandai pelbagai sudut dan cara, kita lak asyik bertelagah sesama kita. Kalau ye pun kerajaan memerintah ada cacat celanya apa salahnya kita perbaiki dari dalam sebab dah terbukti ada baiknya daripada kita bentuk yang baharu yang belum tahu akan bakti dan jasanya.

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review