Rabu, 12 Disember 2012

PANASS!! Pas Berikan Palestine Senjata Terbaiknya di Malaysia!!



Masyarakat dunia mengakui dan menghargai kesudian Kerajaan Malaysia dalam menghulur sumbangan kewangan, hubungan diplomatik, tenaga dan bantuan kemanusiaan ke negara bergolak Palestine. Namun Kerajaan Malaysia tidak sedikitpun riak dan takbur untuk membawa bendera parti baik bendera UMNO mahupun bendera Barisan Nasional. Pemimpin Fatah dan Hamas mengetahui perkara berkenaan. Ini dibuktikan dengan kehadiran pemimpin-pemimpin Palestine ke Perhimpunan Agong UMNO yang lepas.

Sebaliknya, pemimpin-pemimpin Pakatan Haram terutama daripada PAS dan PGayR sibuk hadir ke bumi Palestine dengan membawa kamera dan video untuk merekodkan beberapa juak-juak mereka yang membawa bendera parti. Orang Palestine menjadi pelik, Rakyat Gaza terpingga-pingga, Rakyat Malaysia menjadi malu dan merasa terhina. Ini perbuatan bodoh namanya.

Kehadiran mereka untuk mengahntar bantuan kemanusiaan atau untuk mempromosikan parti PAS. Apa mereka ingat Rakyat Palestine peduli pasti PAS?? Juak-juak PAS tidak berniat ikhlas di dalam hati apabila tiba di bumi Palestine. Tujuan mereka untuk mengibarkan bendera PAS dan bukannya untuk membantu Rakyat Palestine! - Cucu Tok Selampit

Orang semua salah faham, sebenarnya Pas memberikan barang paling terbaik yang dia pernah ada di Malaysia. Iaitu bendera Pas. Kat Kedah ni pun Pas mana buat apa, yang ada hanya bendera. Di Seluruh Malaysia pun sama, bendera berlambak, tapi habuk apa pun tak buat untuk negara.

Pas ingat Palestine boleh makan dengan hanya bagi bendera? Pas ingat Palestine boleh sembuh luka-luka dengan hanya bagi bendera? Agaknya, Palestine boleh menang perang dengan hanya bagi bendera Pas yang bodoh tu kot?

Pas fikir dia boleh tipu rakyat Palestine dengan bendera, macam dia tipu pengikutnya kot? Orang paling bodoh dalam dunia ni ialah orang Pas. Sebab tu dorang boleh percaya, kalau undi Pas masuk syurga!! Bangang tak sudah!


McTheory:
Rasulullah SAW pun tak undi Pas, jadi baginda masuk syurga tak?

Tiada ulasan: