Rabu, 19 Disember 2012

TERKINI DAN PANASS!! Cerita Sebenar, Rusuhan Kaum, Pergaduhan di Sungai Petani!! #FitnahPakatan


Dari awal malam tadi, sampai sekarang, berlambak-lambak BBM dan SMS masuk bertanyakan tentang pergaduhan di Sungai Petani.

Sekarang baru dapat update blog, untuk jelaskan keadaan. Tadi tengah drive..

Semalam Mc kat Sungai Petani, takdak apa pun yang berlaku. Memang ada pergaduhan kecil, tapi tak la sampai rusuhan kaum

Kalau ada gaduh pun, polis nak biar ke?


Pihak IPD Kuala Muda,Kedah telah memanggil ketua-ketua masyarakat bagi mencapai persefahaman antara berbilang kaum setempat di sekitar Sungai Petani (Ahad 16/12/12) lalu susulan bermulanya pergaduhan di Paya Nahu,Sg.Petani .Sehubungan itu kedua-dua belah pihak diminta menghormati persefahaman yang dicapai dan mengekalkan perpaduan

Sebarang pertanyaan berkaitan situasi semasa di Sg.Petani sila hubungi HEA IPD Kuala Muda,Kedah Insp Farhana bt Hj Ishak,Sjn Muhyizan Muhyi, Kpl Amanorashid Ibrahim,Konst. Mohd Safaruddin Helmi Sulong di talian 04-4299222.

Jangan terpengaruh sebarang khabar angin. Sila dapatkan sumber sahih dari pihak PDRM.

Kenyataan terbaru dari pdrm berhubung pergaduhan di Sungai Petani yang dikeluarkan di FB PDRM

STATUS TERKINI KES PERGADUHAN DI SG PETANI:

Berikutan berlakunya satu kes pergaduhan di Sungai Petani, beberapa anggota polis telah ditugaskan ke lokasi kejadian dan keadaan kini adalah terkawal. Ketua Polis Kedah akan memberikenyataan rasmi berhubung insiden tersebut dalam masa terdekat.

Orang ramai juga dinasihatkan supaya tidak menyebarkan maklumat yang tidak sahih
berhubung kejadian tersebut yang boleh menggugat ketenteraman awam. Terima kasih.

 Sapa penyebar kabar angin ni? Mau tampar muka dia 60 kali.. buat orang risau.. ini mesti kerja puak PKR yang nak memecah-belahkan penyatuan antara kaum.

McTheory:
Memang jahat sungguh kaki fitnah ni!!

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini kija melayu bodoh ni

Anak Perelih berkata...

yg sebar khabar khabar angin ni puak puak PEKIDA yang pro UMNO... http://aiyangdisayang.blogspot.com/2012/12/berikut-adalah-info-dai-fb-ayahanda.html

Kan depa ni pun gangster.. tak pecaya tengok KL Gangster or bini biniku Gangster...

Tanpa Nama berkata...

Awat Pekida semua UMNO ka? cakap main hembus saja!

Tanpa Nama berkata...

cakap berlapis gunakan akal.... ada bukti ker pekida masuk campur hal nih... ada ker kuar mana2 statement dari badan ni tentang hal nih.... nak tahu apa itu pekida tgk apa program yg dilakukan... bukan menilai dari orang luar yg menggunakan nama pekida or terpengaruh dengan filem2 yg direka.

Tanpa Nama berkata...

tapi puak2 pukida yg dok buat kecoh selalunya pro umno!

Tanpa Nama berkata...

Hati2, mungkin ada pihak ketiga yg tak senang lihat melayu dan india semakin bersatu dan bekerjasama. Apa2 pun kalau kerajaan kuat dengan 2/3 majority masalah seperti ini tak timbul. Kawan2 ku melayu, india dan cina (ramai juga cina tak suka dap, too chauvinis) marilah kita bersama dan bersatu beri kemenangan pada bn di pru13 supaya senang kita business bila negara aman dan stabil. Kalu dah huruhara macam mana mau berniaga dan cari makan. Sendiri mau ingat la........

Tanpa Nama berkata...

kalo dh pekida of coz umno...pekida kan geng2 kongsi glap melayu skola x pndi la...klas2 akhir...skola pndi x kn jdik pekida...doktor x kan jdik pekida...hehehehehhe
ksian

Tanpa Nama berkata...

Puak-puak PR sudah gelabah.Kaum India sudah kembali sokong MIC/BN.Mungkin adanya agenda memecahbelahkan perpaduan yg terjalin ini.