Isnin, 3 Disember 2012

TUDIAA!! Nik Aziz Mengaku Tarbiah Puteri dan Wanita UMNO!! #PAU2012

1 Malaysia



Mc tidak pasti sama ada hendak menangis atau ketawa apabila Mursyidul Am PAS merangkap Menteri Besar Paling Lama Di Dunia, Nik Ajis Nik Mat meminta UMNO untuk mengenang jasa-jasa PAS kerana hasil tarbiyah Kerajaan PAS Kelantan, Wanita dan Puteri UMNO sudah ramai yang menutup aurat iaitu bertudung!

Nik Aziz Nik Mat memang seorang yang perasan dan masuk bakul angkat sendiri. Mc berani mengatakan Puteri-Puteri dan Wanita-Wanita UMNO menutup aurat di atas kerelaan hati mereka sendiri dan mendapat hidayah dari Allah kesan dari dakwah yang saban hari dijalankan oleh Kerajaan Barisan Nasional.

Ianya pasti bukan dari tarbiyah PAS dalam ceramah-ceramah Tin Milo PAS yang sarat dengan fitnah dan maki hamun kepada orang ramai terutama kepada UMNO. Buat pengetahuan Nik Aziz, kalau betullah dakwaan Nik Aziz bahawa kempen menutup aurat di Kelantan berjaya, kenapa masih ramai perempuan-perempuan Kelantan yang tidak bertudung, berpakaian seksi dan mendedahkan aurat?
Sumber asal CTS

4 ulasan:

AnaQarbana berkata...

Betul apa yang di katakan oleh Nik Aziz tu, hasil dakwahnya hanya P3 UMNO saja yang pakai tudungf, tapi Nik Aziz lupa pakai tudung tu belum tentu Islam, lihat paderi wanita kristian semua bertudung, Nik Aziz lupa bahawa sanya UMNO tu murtad dan kapir, Nik Aziz gagal mengislamkan UMNO. Manakala muktamar PAS dan ceramah serta dalam blog PAS/ haradaily penuh padat dengan seruan dakwah, jauh sekali dengan maki hamun, fitnah dan propaganda kebencian sesama Islam....Tahniah Nik Aziz dan Tahniah PAS kerana gagal mengislamkan UMNO.....

Tanpa Nama berkata...

Org tua lahanat Najis ni lah perosak Islam.. tp riak mau mengaku dn dpt 'credit' dr amalan Islam org lain.

Dia lupa UMNO yg support hal ehwal Islam wpun byk kekurangan.. tp program2 agama tahunan, harian, dlm media2 TV Radio yg semua itu memerlukan sistem pengurusan dan DANA.. si tua kutuk ini mahu nafikan kah??

Cukup bacul dan tkmalu makhluk2 dlm PAS.. mereka siang malam hanya tahu fitanh dn ghibah.. kerja Islam mereka lacorkan.. tiba2 amalam org lain yg baik2 mereka ckp hasil kerja mereka.. CELAKA LAH PAS DUNIA AKHIRAT!!

merbah desa sgt berkata...

umno adalah nama pertubuhan'bukan mahklok seperti manusia.dari itu buat apa nak islamkan umno.didalam kubur nanti manusia yang akan dipersoalkan bukan umno.

Tanpa Nama berkata...

pukimak la kau mc