Selasa, 25 Disember 2012

TUDIAA!! Zizan Raja Lawak, Masuk Pakatan Haram?


Kecoh apabila ada pihak yang mengatakan Zizan Raja Lawak membantah AES, Mc rasa semua ini perlu diberkan penjelasan yang sebenar.

“Zizan baru menjelaskan kepada saya sebentar tadi dan meminta bantuan agar kes beliau difitnah memegang kertas AES itu kerana selepas beliau mahu masuk ke Seri Pentas Tv3 untuk mengacara racangan siaran langsung MELODI dan beliau telah lambat kerana di Demonstrasi oleh orang yang merusuh kerana Mazidul Akmal dari 999 memfitnah penunggang motor berkuasa tinggi.

Zizan keluar dari kereta dan mahu masuk ke studio kerana kereta beliau tersangkut di tengah-tengah demonstrasi depan itu dan tidak mahu kelewatan. Sebagai seorang artis paling popular beliau di datangi dan diserbu oleh ahli demonstrasi yang mengenali beliau dan juga orang berebut untuk bergambar oleh orang yg membuat demotrasi dan tangan Zizan ketika dilihat dalam gambar amat banyak sekali barang dan ketika itu seorang ahli demontrasi itu telah memberi kertas yg Zizan tidak perasan apa itu dan terus mengangkat tangan dan masuk ke Studio tanpa mengetahui apa yg tertulis.

Dalam kenyataan bloger2 pembangkang mengatakan selepas melodi 1.45 ptg dan itu adalah fitnah dan kejadian terjadi sebelum mahu mengacara Melodi.

Mengangkat kertas boikot AES itu adalah tidak benar kerana beliau hanya melambai tangan kerana mahu cepat ke studio dan Zizan tidak mempunyai pegawai keselamatan. Zizan meminta supaya pihak kerajaan mahupun rakyat tidak memanipulasi gambar itu dan memintanya menyokong dan menganggap ini satu kejadian yang tidak diketahuinya dan kerana populariti beliau telah disalah guna.

McTheory:
Jadi apa kata blogger pencacai Pakatan, sedih?

6 ulasan:

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO berkata...

Biarlah dia nak bantah AES pun.. Apa masalahnya :-)

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO berkata...


UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap BODOH?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...

~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~


Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang berkurang. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Buktikan kalau saya bercakap bohong)

Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR....

~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari UMNO ~

Biarkan UMNO bersendirian... Mereka tidak mahu bersatu, kita boleh bersatu sesama kita... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng... Biarkan mereka samseng selamanya....

Biarkan pemimpin2 UMNO memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...

Tanpa Nama berkata...

setakat 4 bukti bodoh tu yang kau tonjolkan sememangnya kau pun dah bodoh macam pas dan pkr.nasib baik tenganu kita bawah umno kalau tak macam klate gok.balak habis orang kuat agama sapu.macam kat selangor sikalid brahim tu habis harta Melayu dirampas dan dibagi pada cina.kalau hidup kau nak sengsara kau ciumlah jubur anwar tu dan kau sembahlah nk ajis yang dah sesat tu.

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO berkata...

Bukti ko hanya menidakkan yang betul... Itu sebab ko tak mengaku yang ko tu bodoh... Alih2 pulak tukar citer kata orang lain bodoh..

Tanpa Nama berkata...

kalau nak menipu pon agak2 der..50 tahun umno perintah terengganu..??sedangkan tahun 2004 baru umno dapat rampas terengganu...aduhai...

Tanpa Nama berkata...

kahkahkaha...kan dah kena pencacai PR ni...