User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Sabtu, 19 Januari 2013

PANASS!! Dr Asri KUTUK Ustaz Fathul Bari Kahwin Dua?


Cehh apa masalah dengan puak PR ni? Tak habis-habis cuma mempersendakan perkahwinan yang halal disisi agama Islam. Salahkah Ustaz Fathul Bari bernikah seorang lagi? Perkahwinannya sah dari sisi agama dan undang-undang Islam. Jadi apa masalah Dr Asri untuk mempersendakan beliau?

Beginikah tingkahlaku seorang ilmuan Islam? Macam tak layak saja pun..



Patutnya Dr Asri fokus kepada perkara mungkar yang lebih banyak berlaku didalam PR. Bukannya sibuk-sibuk bergosip tentang perkahwinan yang orang sah ni.

Dr Asri ni, memang sesuai masuk Pas, tak payah selindung lagi la, terus saja masuk Pas. Dok berlakon jadi lalang buat apa, kan menyusahkan orang lain.


McTheory:
Makin lama, makin terbuka pekung busuknya tu.

16 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

Dah lama dok peghati Dr.Maza ni seolah-olah sebuah kereta yang tengah tercari-cari tempat untuk parking..tetapi sayang sehingga sekarang masih tiada yang sudi menggamit beliau untuk sama-sama duduk sebumbung, Beliau sekarang terpaksa berlakon kononnya tidak berada dimana-mana pihak maka dengan sebab itu beliau akan sentiasa mengambil peranan seolah-olah nasi tambah didalam segala isu untuk menonjolkan diri beliau. Kalau didalam bidang agama memang kita hormati beliau sebab banyak ilmunya lebih-lebih lagi lulusan luar negara, tetapi kalau dari sudut politik beliau dilihat hanyalah seorang agamawan cari makan. -k.k

Tanpa Nama berkata...

ala.. dia pun kawin lebih jgk.. dengan org turki dengar kate..

Tanpa Nama berkata...

Allah runjukkan kte isi hati org yg ada dendam dan irihati....perkara halal yg tidak melanggar hukum syarak pon dijadikan modal ...sungguh memalukan..

Tanpa Nama berkata...

yg aku nmpk dia hanya komen ttg fitnah yg melanda seorang 'ulama' akibat dari keceluparannya sendiri memfitnah dan mengandu domba umat islam..dia tak komen apa2 un pasal kawin dua..nilah kalau bagi puak umngok baca statement bau kentut pun boleh jadi bau kasturi...

Tanpa Nama berkata...

Kalau Allah tak izinkan mana mungkin dia boleh beristeri dua. Konon pandai bab agama.......Kalau nak berbicara gunalah kepala yang ada otak .........

Tanpa Nama berkata...

Bagus la kawin. Islamkan orang juga dapat pahala besar. Tapi tu bukan isu dia. Isu die ialah, kenapa x kawin kat malaysia,? Isu kedua kenape x dihebohkan? Kenapa kawin senyap2. ? Sebagai seorang yang direspect.jangan la tunjuk sikap yg mcm ni, nanti rmai pilak yg kawin kt thai.

Tanpa Nama berkata...

Kawin 2 ok halal, kawin lari ke siam ngobrok

Tanpa Nama berkata...

Gua rasa dr Maza rujuk benda lainlah lol.... Dia rujuk dulu Ufb kata doa Bn ko tak beradab blablabla hujah ko Ufb, bila orang bg tau ko kahwin lagi leh pulak ko doakan org tu....apa punya flip flop

Tanpa Nama berkata...

Bukan isu kahwin yg Maza personal tp flip flop ,dulu kata jgn doakan ko Bn...tak beradab,salah, tp bila org usik ckit jer dgn bg tau Ufb kahwin 2 bukan fitnah pun, berjela pula doa Ufb kat org tu.....mana pegi lapang dada dan sabar ko ufb

Tanpa Nama berkata...

Anon 610. Bagus sngt ke otak kau tu,Kalau pakaipala otak kau nnt pencuri bg tau kalau Allah tak izinkan konpom saya xcuri, jd sayacuri pasal Allah izinkan.....bangang punya statement

Tanpa Nama berkata...

Anon 610? Memang dr Maza pandai agama pasal tu dia ada doctor pd awal nama dia, ko Nama pun tak ada (Tanpa Nama) , nak ngaku pandai konon.....cermin diri dulu bro. Gua mmg x pandai gak kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Alloooo.....'dengan org Turki dengar kate'......standard bukti umngok......dengar Kate x leh jadi bukti bro.....

Acinetobaxter berkata...

Memang betullah kalau ALLAH tak izinkan sesuatu, tak akan terjadi sesuatu. Baik atau buruk yg terjadi adalah dari kekuasaan dan kehendak ALLAH. Manusia ada kuasa pilih, pilih baik, ALLAH luluskan, maka berlakulah baik. Pilih jahat, ALLAH izinkan, maka berlaku lah jahat. Dosa pahala atau pahala atas pilihan kita. Berlaku atau tidak, atas rahmat dan kasih sayang ALLAH, pada kita. Alamak, basic akidah cambi pun kantoi...camne.

Acinetobaxter berkata...

Mahir ilmu tentang gula dan mahir tentang rasa gula adalah dua perkara yang berbeza. Yg terbaik adalah tau tentang gula dan pernah rasa gula. Utk menerangkan pasal gula yg dibuat dari tebu, mmglah mudah tapi utk menerangkan rasa manis, org ada phd pun x bole nak terangkan.

Org jahil adalah org yg menyangka ilmunya sudah tinggi dan setakat itu sahaja. Org alim adalah org yg tahu ilmunya tinggi tapi ilmunya itu terlalu sedikit sekali.

Tanpa Nama berkata...

Ajal,rezki,syurga neraka , jodoh di tangan Tuhan.Jangan mudah mempercayai sebarang berita jika tidak pasti.Jika didengar dari orang yang fasik kita juga akan fasik.DrMaza Terus melabel org kerana dendam padahal kasih sayang Allah Maha Luas.UFB dah beri penjelasan baru padan muka Dr Maza yang yang merbahaya kepada umat Islam di Malaysia ini.sekejap A sekejap B,sekejap k eTimur sekejap ke Barat.Bahaya cara dia ni!

Tanpa Nama berkata...

Bagus2 .pasal kahwin jadi isu.UFB juga yg untung .kita bergaduh.Apa nak jadi org islam skrg.

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review