Khamis, 3 Januari 2013

PANASS!! Guru KAFA Pro Pas Melakukan Kelucahan Melampau Terhadap Pelajar!!



Di Kuala Terengganu, seorang guru Kelas Al-Quran dan Fardu Ain (KAFA) dihadapkan ke Mahkamah Majistret, di sini, semalam, atas dakwaan melakukan kelucahan melampau terhadap seorang peserta lelaki perkhemahan pengakap di kem Telaga Batin, di sini, April lalu.

Bagaimanapun, tertuduh, Wan Mohd Shahrul Nizam Wan Abdullah, 30, mengaku tidak bersalah dan mohon dibicarakan atas dakwaan mengikut Seksyen 377e Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga lima tahun dan sebat jika disabitkan kesalahan.

Berdasarkan pertuduhan, tertuduh didakwa pada 22 April lalu lebih kurang jam 11 pagi di Kem Telaga Batin, di sini, telah merangsang seks terhadap mangsa, murid tahun enam untuk melakukan satu perbuatan kelucahan melampau.

Sejurus pengakuan tidak bersalah tertuduh, bapa kepada dua anak itu direkodkan, Majistret membenarkan dia diikat jamin RM5,000 dengan seorang penjamin sementara menunggu kes disebut semula.

Pendakwaan dikendalikan Pegawai Pendakwa, Inspektor L Rathna manakala tertuduh diwakili peguam bela Mohd Hayyatuddin Muhamad.

Komen:
Ini mesti terpengaruh dengan Anwar Ibrahim yang gelikan jantan muda. Nama kata Guru Agama, tetapi perangai serupa setan. Setahu Mc la, Guru KAFA ni hampir 90% penyokong Pas tegar!! Tak sangka, puak Pas ni dok gila lubang kunyit juga rupanya!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ajaran n.ajislh jd mcmni..puiii!!

Tanpa Nama berkata...

pas mmg gila bontot la

Tanpa Nama berkata...

Cakap berlapik skit... najib tu baguih sgt ka? Islam pd nma ja...