Khamis, 31 Januari 2013

PANASS!! Haron Din Pula Menegur Tindakan Anwar Ibrahim!!


Nampaknya seorang demi seorang Ulamak Pas menegur dan tidak berpuasa hati dengan pimpinan Pakatan Haram. Kali ni Haron Din tampil menyatakan hasrat hatinya.

Haron Din menuduh Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai tidak mendirikan parti PKR berlandaskan Islam demi mencari keuntungan politik peribadi.

Timbalan Mursyidul Am PAS, Datuk Dr Haron Din menegur tindakan Anwar bersekongkol dengan penganut Islam yang berfikiran liberal sehingga menolak kesesuaian agama itu untuk membentuk sebuah negara.

Apakah selepas Nasharuddin Mat Isa, Hasan Ali maka selepas ini giliran Haron Din pula akan dipecat oleh PAS kerana lantang mengkritik Anwar Ibrahim? Malah Haron Din konsisten dalam mengecam tindakan tindakan Anwar yang bertentangan dengan Islam.

Kita tunggu apa tindakbalas konco-konco Anwar, iaitu Nik Aziz, Karpal, Kit Siang dan Azmin Ali. Tentu teruk Haron Din kena selepas ni.

McTheory:
Pas bukan pejuangkan Islam, tapi pejuangkan bontot Anwar..

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nak keluar PAS tak boleh dik sumpah setia pada PAS. Jadi cari jalan supaya diterajang keluar dari PAS dengan campur tangan Kepala LBGT Anuar Brahim.
UMNO cari peluang kutip semua pemimpin yang diterajang keluar dari PAS. Biasalah dalam politik.

Tanpa Nama berkata...

Sama aja berapa ramai pas kutip orang umno (BN)

Tanpa Nama berkata...

Sama aja berapa ramai pas kutip orang umno (BN)

Unknown berkata...

statment haron din dimanipulasi media itu je... mmg dia kate pkr xbelandaskan islam tapi dia xkate itu salah... yg penting skrg bekerjasama jatuhkan b.n dulu...

Tanpa Nama berkata...

betul ke tuu...nasharudin bukan dipecat dari pas..cuma digugur dari majlis syura...ingat pas tak cerdikkah...mereka takkan sanggup kehilangan nasha...pas pun tak sanggup kehilangan haron...aset besar tarik undi melayu dan org pas sendiri..entah2 dah berpakat sama2..kalu betul.. mereka dah pun dipecat..macam hasan dulu..pas cuma main silap mata..saling tak tumpah macam silap mata dap...yg salah kira tempoh hari tuu...pas pula silap mata gara2 majlis syura...

Tanpa Nama berkata...

jika DATO HARUN marah ANWAR,sudah pasti PKR dan DAP marah PAS[beri kata dua].dibimbangi PAS TERTEKAN pulak.

Tanpa Nama berkata...

Dlm PAS banyak syaitan yg berupa manusia berkopiah.. pecat org yg tk buat dosa dgn Tuhan, Mat Sabu pelucah ti bebas gemok dlm PAS.. Syiah besar tu.. tk kena pecat pun. Syaitan mmg suka kerja2 mcm ni, pakat2 dgn puak yg jahat utk jauhkan puak baik.

Tanpa Nama berkata...

PAS LAGI TERUK PERANGAINYA, APABILA SESEORANG PEMIMPIN ITU DIBUANG DARI UMNO, IANYA BEERTI PEMIMPIN ITU SUDAH TIDAK BOLEH DIPAKAI, PENYANGAK DAN YANG LEBIH TEROK LAGI TAK ADA MORAL, TAPI SELEPAS DIBUANG TERUS DIKUTIP OLEH PAS/PR UNTUK DIJADIKAN KELDAI PARTI, TAPI PAS SILAP BESAR KERANA BERBAIK DENGAN ANWAR INGATKAN BOLEH GUNA UNTUK PARTI, TETAPI YG JADI SEBALIKNYA, ANWAR DAH KONTROL PAS DAN DILETAKKAN ORANG2NYA DALAM KEPIMPINAN PAS SEHINGGA ULAMAK DALAM PAS PUN TAK ADA KUASA DAN KINI ORANG TAK ADA MORAL ITU DIJULANG OLEH PAS MENJADI TOKONG MEREKA.ITULAH YANG TERJADI PADA PAS KERANA TERLALU PERCAYA AKAN ANWAR PADA HAL MANUSIA JENIS ITU LANGSUNG TAK LAYAK JADI PEMIMPIN DAN ADA PULA ULAMAK SANGGUP SANGKAL BUKTI VIDEO BAHAM CINA DOLL DENGAN MENGATAKAN IANYA BESI.... BODOH SAMPAI MCM TU SEKALI [ DAH MINUM AIR KENCING ANWAR KOT ]. HAI TAK TAHULAH APA NAK JADI PADA PAS, DAH LA TERSASAR JAUH, PENIPU PULA DGN MENGATAKAN PERJUANGAN MEREKA ITU PERJUANGAN ISLAM. MANA ADA ? CUBA TENGOK DASAR PAS ITU..... HIDUP DENGAN MEMBOHONG TIDAK AKAN DIBERKATI ALLAH.

SAYANG ISLAM berkata...

PAS diperkudakan DAP n PKR..bg meraih skongan org bkn Islam.. kalau dulu hebat mgkafirkan org dan mgharamkan UMNO bkerjasama dgn parti MCA MIC..tpi kini..ludah yg dbuang..dijilat kembali..golongaan yg benar2 perjuangkan agama x akan sesekali berubah fkiran n haluan... org2 kristian same sekali x akan sukai agama kita...tpi Pas dgn jelas berbaik dgn DAP d mane sbhagian besar pemimpin DAP org KRISTIAN...