Rabu, 2 Januari 2013

TERPANASS!!! Pengikut Tegar Mat Sabu UGUT Pas Kedah Kalau Tolak Mat Sabu di Pendang!! #TukarKedah


Hebat juga pengaruh Mat Sabu di Kedah sehingga ada yang sanggup ugut pemimpin Pas jika Mat Sabu tak dicalonkan di Pendang maka Pas akan kalah di beberapa kawasan di Kedah dimana sekarang ini dimiliki oleh pemimpin pemimpin tertinggi di peringkat pusat dan negeri..

Tak cukup dengan itu, mereka juga akan mengistihar keluar dari Pas semata mata mahu melihat Pas kalah di Kedah..

Inilah permainan baru Mat Sabu di Kedah dengan mengarahkan pengikut tegarnya membuat kacau akibat dari tindakkan Azizan Razak baru baru ini tekad mahu bertanding dan mempertahankan kubu kuat beliau yang sekarang ini dirosakkan oleh salah seorang pengikut Mat Sabu di Kedah..

Mungkin Mat Sabu sudah nampak percaturan politik Azizan dalam hal ini, dan tak mustahil Azizan akan mengunakan seluruh kudrat yang ada untuk memastikan puak berhaluan kiri tidak merosakkan Pas.

Atas sebab itu pengikut pengikut Mat Sabu terpaksa mengunakkan taktik UGUT bagi memastikan Mat Sabu terus dicalonkan di Pendang satu kawasan golongan syiah sedang berkembang..

Yang penting bagi rakyat Kedah, kita sama sama tolak pakatan rakyat dari mentadbir negeri Kedah yang tercinta ini..Kepada Umno dan BN kita pastikan Pas kedah dan parti lain dalam PR kalah teruk kali ni.

sumber Medan Tempur

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rakyat Kedah terutama diPendang atau mana2 kawasan yang Mat Sabu ni bertanding insaflah dan pastikan politik beliau terkubur di Kedah tak kira apa juga pegangan politik kita apatah lagi ditakuti org tak cerdik macam beliau menjadi periseden PAS. Minta dijauhi Allah. Amin

Tanpa Nama berkata...

Kita bungkus kan dia di pru13 supaya dia boleh balik syria......

Tanpa Nama berkata...

kenapa tak suruh dia tanding kat jerlun. air mata kolam udang kerpan dah kering...suruh dia nangis lagilah...supaya penuh semula...tabur kat serata pida.. dia punya kwn boleh tlg kempen.. yang dulu dia gelar al-J.b.ri