Rabu, 30 Januari 2013

TUDIAA!! Apa cerita gadis bertudung dalam gereja?


Sumber Gambar : MyMassa


Mungkin hasil dari keberanian YB Nurul Izzah menyatakan orang Melayu Islam bebas memilih agama masing-masing. Muslimah-mulimah yang termakan kata itu kini berani berkumpul di dalam gereja mendengar ceramah.

Terdapat sumber mengatakan perkara ini berlaku di Ipoh, Sabah, Selangor dan pelbagai lagi spekulasi. Wallahualam .Tapi yang pasti, benda ini mungkin berlaku di mana-mana sahaja. Hasil kedengkelan, serta didikan pembangkang yang membenarkan perkara-perkara seperti ini berlaku. Moga pihak berkuasa dapat segera menyelesaikan masalah ini sepantas yang mungkin.


Jika perkara begini berterusan agaknya apa jadi pada anak-anak kita kelak? Tidak mustahil Anwar akan jadi seperti Gus Dur dalam video ini :


Segalanya mungkin bagi Anwar yang kemaruk mahukan kuasa. Percaya atau tidak ini akan berlaku?


Sumber asal dari blog Mamak Keris7Lok.. he he he..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Anehnya mereka tak gunapun istilah Allah.
Disini bermati-matian nak guna istilah tersebut.

Tanpa Nama berkata...

sudah2 la tu admin..jgn cuba cipta satu malapetaka baru dengan fitnah yg berleluasa..kalau betul ni geraja kenapa salib terletak d tepi tapi bukan dibelakang paderi yg sedang berhujah..kerana politik malaysia rakyat semua pecah belah..fitnah tu admin..photoshop..yakinlah admin fitnah yg admin sebar dlm internet ni lagi la byak dosanya sbb ribuan juta yang akan termakan fitnah admin..masyaAllah

Tanpa Nama berkata...

Apa pasal salib diletak d sebelah tepi? Senang jer korang mainkan sentimen agama