User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Selasa, 8 Januari 2013

TUDIAA!! Gambar Unit Amal Pas Berbangga Jadi KULI Dap!!

Tuu dia, dengan senyum kambing afrika... dia berbangga berada bersama cina-cina kiasu yang memang anti Islam dan melayu... tahniahlah brader sorang ni.. cina-cina dap memang tau pas macam kain lap kaki mereka jer.. kerana dendam kesumat dengan umno, makan babi pun makan babi lah... janji putrajaya... tahniah bro...


Sebenarnya ramai berfikiran macam mamat ni beb.. mereka hanya fikir, umno tu bukan Islam, tapi cina dap nilah yang betul-betul boleh memperjuangkan Islam.. mereka anggap umno tu sesat dan wajib ditentang.. ini kenyataan sebab fahaman manusia macam ni susah nak dipulihkan, kecuali datang hidayah..!!!!

Entah bila la makhluk melayu Islam songsang macam depa ni nak sedar?? Nak tunggu kena jajah semula kot?

Gambar dan cerita Mc rembat dari Head Bom. Saja nak tunjuk gambar melayu Pas ni, bangga gila bila bersama Dap, walaupun jadi kuli!!

McTheory:
Kesiann laa..anak bangsa ku yang tak berapa nak betui ni..

8 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

tang mana dia jadi kuli..aku nampak dia tangah jaga kawasan je macam anggota keselamatan yang lain..

Tanpa Nama berkata...

Unit Anal Pas... Hahaha...

Tanpa Nama berkata...

tak nampak ka dia dok senyum sakan tu. awat dap takdak anggota keselamatan ka nak jaga? nak kena pas juga jaga?

Tanpa Nama berkata...

tak nampak ka dia dok senyum sakan tu. awat dap takdak anggota keselamatan ka nak jaga? nak kena pas juga jaga?

Tanpa Nama berkata...

Jangan kata apa2 depa tengah bangga sakan tu..walaupun cuma jadi pak yit DAP. Sekarang mau dok tau lah betapa bengong puak2 ni..makan puji macam tu ada hati nak tadbir Malaysia. Kerana Latok Gulu manya makan puji jugalah tanah kat Kelantan nu..habis bagi kat Dap.

Tanpa Nama berkata...

memalukan...bodoh sungguh PAS nie..

Tanpa Nama berkata...

UNIT ANJING AMAL PAS = Unit AMAL PAS.. mereka ni juga akan bertindak sbg ejen provokasi, samseng dan kaki pukul untuk serang org UMNO kemudian sapu dakwat merah ckp dibelasah samseng UMNO.. ini manusia2 yg lebih jijik dari pelacor di lorong haji taib.. unit anjing Amal PAS ini layak ditembak oleh askar Israel sbb taraf mereka mcm anjing Israel jugak!

Tanpa Nama berkata...

UNIT ANJINGMENYALAK PAS,mereka amat bodo lagi suka membodokan,orang kg,saya panggl orang yang xberapa cerdek,tapi xjuga bodoh macam ni dengan gelaran Khusus"KEPITUNG-PITUNG"
Masih aktif menyalak walaupun anak nak sekolah harapkan bantuan krajaan!

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review