Khamis, 3 Januari 2013

TUDIAA!! Lepas Kafirkan UMNO, Hadi Awang Kafirkan Azizan dan Jamil KUIN??! #TukarKedah


Lawak pun ada Mc baca amanat Haji Hadi version KUIN yang Mc ambil dari blog Adik Wak. Memang kena sebijik muka Azizan dan Jamil. Malah Mc percaya amanat Hadi Awang versi KUIN ni patut dihafal dan dipegang oleh setiap staff KUIN.

Apa yang dilakukan oleh Azizan dan Jamil, itu barulah dinamakan kejam!! Menjaga kroni, hingga menganggu periuk nasi staff KUIN yang lain.

Saudara-saudara sekelian percayalah,

Kita menentang Jamil dan Azizan, bukan kerana nama dia Jamil dan Azizan. Kita menentang PAS bukan kerana dia Kerajaan yang memerintah sekarang. Kita menentang mereka ialah kerana mereka menumpukan pengajian lain dari pengajian Islam, menjatuhkan martabat Islam, menipu, menafikan hak kita, membela kroni, jahil dan lain-lain lagi kejahatan. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka.

Percayalah saudara-saudara sekelian,

Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi bacul dengan mengamalkan 'Jamil suku, Azizan suku'.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pecacai pr boleh cakap apa saja tapi nak kata 'beramai ramai' tu sama macam nak menegakkan benda yg bengkok. Tulisla dan tunjukan pada boss the backstaber anda dan kutipla habuan selagi masih ada peluang ni. Lepas pru 13 nanti menonggengla.....