Khamis, 3 Januari 2013

PANASS!! Pas Wajibkan Ahlinya Turun Himpunan Bangang Cai Ayam Makan Dedak!! #KL112


Nampaknya Pas sudah mengeluarkan surat kerahan tenaga untuk semua ahli Pas turun ke Stadium Merdeka pada 12 hb nanti. Sahabat Mc, blogger Keris7Lok, membongkarkan perkara tersebut.

Selepas mereka menyewa Stadium Merdeka, mengikut rakan yang berada didalam PAS, mereka bimbang orang yang hadir kurang daripada apa yang telah mereka hebahkan. Justeru itu, satu mesyuarat khas telah dibuat.

Lawaknya apabila SUA PAS diminta untuk menggunakan kuasa veto mengerah semua ahli PAS untuk hadir. Kat situ dah nampak yang mereka nak buat bukannya rakyat tetapi ahli PAS. Jangan risau sebab ramai yang akan jadi keldai untuk dengar cakap DAP akan datang.


Nak buat himpunan macam ini tapi keluarkan surat yang seakan mewajibkan ahlinya hadir memang tak gentleman. Sengaja mahu cetuskan huru-hara. Tak percaya nanti tunggu. Video pecahkan kereta polis masih ada lagi.

Puak ni selalu kutuk UMNO kononnya buat kerahan tenaga, tetapi bila kita baca surat ni. Mereka juga mengunakan taktik yang sama, malah lebih kejam hingga mewajibkan ahli turun padang. Nampaknya ini kerahan turun padang yang terakhir sebelum PRU.

Perhimpunan menghimpunkan cai cai mangkuk ayam makan dedak!!

McTheory:
Perhimpunan yang nak menghuru-harakan Malaysia!

Tiada ulasan: